با حضور ۶۷۰ شرکت داخلی و خارجی؛

بیست‌وچهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان برگزار می‌شود

معاون اتاق تعاون ایران و مجری برگزاری نمایشگاه بیست‌وچهارم صنعت ساختمان از برگزاری این رویداد در شهریور ماه خبر داد.

شناسه خبر: 18628
بیست‌وچهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان برگزار می‌شود

به گزارش جهان اقتصاد" ، علی مطیع جهانی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: نمایشگاه صنعت ساختمان در فضایی بالغ بر ۱۰۰ هزار متر مربع از ۸ تا ۱۱ شهریور ماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. وی افزود: تا کنون ۱۹ دوره از این نمایشگاه توسط اتاق تعاون ایران برگزار شده که هر ساله تلاش شده تا سطح کمی و کیفی آن آرتقا یابد. بر همین اساس در سال جاری بیش از ۶۵۰ شرکت داخلی و خارجی در این رویداد حضور دارند که از این تعداد ۶۸ شرکت خارجی در قالب پاویون‌هایی مستقر هستند.

مطیع‌جهانی با بیان اینکه شرکت‌هایی از کشورهای آلمان، ایتالیا، چین، ترکیه، کره جنوبی و … حضور دارند، یادآور شد: همچنین ۱۴۰ نفر در قالب هیات‌های تجاری از کشورهای ترکیه، ارمنستان، روسیه، بلاروس، عراق، افغانستان، پاکستان، عمان، قطر، هند و امارات نیز در این رویداد حضور خواهند داشت.

مجری برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان ادامه داد: حضور هیات‌های خارجی در سالن‌های B2B پیش‌بینی شده تا بتوانند با برگزاری جلسات مختلف از آخرین نوآوری‌های تولید داخل باخبر شوند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در تمام گروه‌های کالایی مرتبط با صنعت ساختمان فعال خواهد شد، گفت: گروه‌های کالایی از جمله ابزارآلات ساختمان، تاسیسات، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، کاشی و سرامیک، مصالح پایه، درب و پنجره، آسانسور و …. در این نمایشگاه حضور دارند.

مطیع‌جهانی همچنین یادآور شد: هر ساله نمایشگاه صنعت ساختمان با مخاطبان بسیار زیادی مواجه می‌شود که در سال گذشته بر اساس اعلام شرکت سهامی نمایشگاه بین‌المللی، بیش از ۱۵۰ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کرده بودند.

وی با بیان اینکه نرخ تورم در حوزه مسکن به ۴۲.۱% رسیده و مشکلاتی در تأمین منابع مالی و بی‌ثباتی قیمت‌ها وجود دارد، گفت: صنعت ساختمان با بیش از ۴۰ درصد گردش مالی کشور و بالاترین نرخ اشتغال، اهمیت زیادی دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار