ارتقاء نشاط اجتماعی و همدلی خانواده‌ها محور جشن‌های نوروزی است

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد بیان داشت: ارتقاء نشاط اجتماعی و همدلی خانواده‌ها محور مجموعه جشن‌های نوروزی "آمد بهار جان‌ها" بود.

شناسه خبر: 1513
ارتقاء نشاط اجتماعی و همدلی خانواده‌ها محور جشن‌های نوروزی است

علیرضا خاکسار ، گفت: به مناسبت تقارن ماه میهمانی خدا با بهار طبیعت در نوروز ۱۴۰۲، ویژه برنامه‌های گردشگری، فرهنگی، مذهبی و هنری با رویکرد تخصصی و بر اساس جامعه هدف و گروه‌های سنی و سلایق مختلف برای شهروندان و میهمانان و مسافرین عزیز در نظر گرفته شد.

وی افزود: در ویژه برنامه‌های نوروزی آمد بهار جان‌ها، رویدادهای شاد و مهیجی شامل تورهای گردشگری، برنامه های تفریحی، بازی و سرگرمی خانوادگی، جشن‌های مناسبتی مردمی، جزء‌خوانی مناطق پنجگانه و کرسی های تلاوت و ... تدارک و اجرا شد که ضمن گرامیداشت و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، تنوع سلایق و انواع نیاز مخاطبین و گردشگران نوروز در نظر گرفته شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد با اشاره به اینکه ارتقاء نشاط اجتماعی و افزایش همدلی اعضای خانواده و آحاد جامعه هدف اصلی برگزاری مجموعه جشن‌های " آمد بهار جان‌ها " بوده است، گفت:این امر با هدف حفظ کارکردهای مثبت فرهنگی و جامعه ‌شناختی پدیده نوروز و نو شدن طبیعت اولویت و هدف اصلی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف‌آباد قرار گرفت و با توجه به نتایج به دست آمده از نظرسنجی های انجام شده، این مهم محقق شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار