احتکار قطعات دوچرخه

فرمانده انتظامی استان از کشف احتکار قطعات مربوط به دوچرخه های بزرگ و مونتاژ نشده در شهر اصفهان خبر داد.

شناسه خبر: 12098
احتکار قطعات دوچرخه

سردار" حميد علينقيان پور" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس بيان کرد : ماموران پليس امنيت اقتصادي فرماندهي انتظامي استان در پي کسب خبري مبني بر احتکار قطعات مربوط به دوچرخه هاي بزرگ و کوچک مونتاژ نشده خارجي در يکي از انبارهاي شهر اصفهان موضوع را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران پس از بررسي و تحقيقات ميداني و کسب اطمينان از درستي موضوع طي هماهنگي و اخذ مجوز از مرجع قضائي به محل اعزام و در بازرسي از اين مکان 700 کارتن حاوي قطعات مربوط به دوچرخه هاي بزرگ و کوچک مونتاژ نشده را کشف کردند.

فرمانده انتظامي استان اصفهان ارزش محموله مکشوفه را برابر ارزيابي کارشناسان مربوطه 100ميليارد ريال اعلام کرد و اظهار داشت: با توجه به اينکه موجودي انبار ثبت نشده و مشخصات آن نيز در سامانه جامع انبارهاي وزارت صمت درج نشده بود و مدت زمان زيادي نيز از نگهداري آنها مي گذشت بنابر اين کالاهاي مذکور به جرم احتکار توقيف و انبار مذکور نيز پلمب شده و پرونده آن براي رسيدگي قانوني به اداره تعزيرات حکومتي ارسال شد.

سردار علينقيان پور در خاتمه خاطر نشان کرد: پليس قاطعانه با محتکران کالاهاي اساسي و مورد نياز جامعه برخورد کرده و از هيچ تلاشي در راستاي تحقق شعار سال يعني مهار تورم و افزايش توليد دريغ نمي کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار