با حضور معاون علمی رییس جمهور؛

آئین اختتامیه رویداد ملی ایده های فناورانه گل‌ گهر برگزار شد

آیین اختتامیه رویداد ملی توسعه ایده‌های فناورانه گل گهر و نمایشگاه دستاوردهای دانش بنیان منطقه بزرگ معدنی و صنعتی گل گهر صبح امروز با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور در تهران برگزار و از ده ایده برتر این رویداد ملی تجلیل شد.

شناسه خبر: 519
آئین اختتامیه رویداد ملی ایده های فناورانه گل‌ گهر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر؛ رویداد توسعه ایده‌های فناورانه گل گهر که از ابتدای امسال به منظور شناسایی ایده‌های نو و فناورانه از سوی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر و با همکاری وزارت صمت و باشگاه تولید آغاز شده بود، سرانجام با معرفی ایده‌های برتر به ایستگاه پایانی رسید.

این مراسم با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، مدیرعامل شرکت گل گهر و شماری از مدیران ارشد بخش صنعت و معدن و پژوهشگران شرکت های دانش بنیان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و... برگزار شد.

photo_2023-02-14_18-16-11

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی رئیس جمهوری، علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، احمد نادری عضو هیت رییسه مجلس ، محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، وجیه‌الله جعفری رییس هیات عامل ایمیدرو و حمیدرضا فولادگر رییس هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سخنرانان اصلی این آیین بودند.

در بخش جنبی این آیین نمایشگاه دستاوردهای دانش بنیان شرکت گل گهر و شرکت‌های وابسته در حوزه ایده‌های فناورانه با حضور مسئولان و میهمانان حاضر در مراسم افتتاح شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار