۵ نکته برای افزایش عمر باتری سامسونگ S۲۴ که شما را متعجب می کند

طولانی تر کردن عمر باتری یک گوشی هوشمند رویای همه است. سامسونگ S۲۴ از جدیدتری گوشی های سامسونگ است که عمر باتری آن برای ما اهمیت دارد. اس ۲۴ دارای یک پردازنده قدرتمند و کارآمد است تا به شما کمک کند از این ویژگی ها با چندین برنامه و بازی لذت ببرید، اما عمر باتری سامسونگ به تدریج تبدیل به یک نگرانی می شود. در حین کار، از ترفندهای مفید ما در مرکز باتری برای صرفه جویی در باتری برای افزایش عمر باتری Galaxy S۲۴ پیروی کنید.

شناسه خبر: 16974
5 نکته برای افزایش عمر باتری سامسونگ S24 که شما را متعجب می کند

طولانی تر کردن عمر باتری یک گوشی هوشمند رویای همه است. سامسونگ S24 از جدیدتری گوشی های سامسونگ است که عمر باتری آن برای ما اهمیت دارد. اس 24 دارای یک پردازنده قدرتمند و کارآمد است تا به شما کمک کند از این ویژگی ها با چندین برنامه و بازی لذت ببرید، اما عمر باتری سامسونگ به تدریج تبدیل به یک نگرانی می شود. در حین کار، از ترفندهای مفید ما در مرکز باتری برای صرفه جویی در باتری برای افزایش عمر باتری Galaxy S24 پیروی کنید.

عمر باتری سامسونگ

می‌توانید در مواقعی که لازم نیست، عملکرد تلفن را کاهش دهید، تنظیمات نمایشگر را تغییر دهید، یا برنامه‌ها و سرویس‌هایی را غیرفعال کنید که شارژ باتری را کاهش می‌دهند. این نکات صرفه جویی در مصرف باتری در گلکسی S24، S24 Plus و S24 Ultra کار می کند. این نکات به شما کمک می کند تا عمر باتری Galaxy S24 خود را طولانی تر کنید و عملکرد آن را کاهش ندهید.

1. به حالت Light Performance Mode بروید

نیازی نیست در هنگام پیام رسانی یا مرور عکس ها، پردازنده و رم قدرتمند را اذیت کنید. بنابراین، سامسونگ به شما امکان می دهد عملکرد گوشی سری گلکسی اس 24 خود را به راحتی تنظیم کنید. برای استفاده از منابع و شارژ باتری، می‌توانید بین حالت‌های عملکرد سبک و استاندارد یکی را انتخاب کنید. هنگامی که حالت عملکرد نور را فعال می کنید، سرعت پردازش گوشی را برای بهبود عمر باتری و خنک کننده تنظیم می کند.

سری گلکسی S24 انرژی کمتری مصرف می‌کند، بدون اینکه در کارهای روزمره مانند مرور وب، تماس گرفتن، استفاده از رسانه‌های اجتماعی یا پخش ویدیو به خطر بیفتد. همچنین می تواند مشکلات تخلیه باتری و داغ شدن باتری اس 24 را در صورت وجود برطرف کند. در اینجا نحوه فعال کردن آن آمده است:

1. تنظیمات را در گوشی Samsung Galaxy S24 خود باز کنید.

2. به پایین بروید و روی Device care ضربه بزنید.

3. روی Performance Profile ضربه بزنید و آن را از Standard به Light تغییر دهید.

پس از تغییر حالت، میانبر Performance Profile را به پانل تنظیمات سریع اضافه کنید. بنابراین می توانید به سرعت حالت Light را فعال یا غیرفعال کنید.

توجه : تغییر مشخصات عملکرد روی بازی تأثیری ندارد. در تنظیمات Game Booster می‌توانید بهینه‌سازی بازی‌ها (عملکرد، استاندارد یا بهینه‌سازی باتری) را به صورت دستی انتخاب کنید.

2. AOD Galaxy S24 را برای عمر باتری بهتر بهینه کنید

ویژگی Always On Display در سری گلکسی اس 24 سامسونگ به شما امکان می دهد بدون روشن کردن کل صفحه به اطلاعاتی مانند تاریخ، زمان، سطح باتری و اعلان ها نگاه کنید.

با این حال، می‌توانید تصویر زمینه و ویجت‌های صفحه قفل خود را در صفحه نمایش همیشه روشن به نمایش بگذارید. حتی با وجود اینکه صفحه نمایش هر سه مدل از مصرف انرژی بالایی برخوردار است، به لطف نرخ تازه سازی متغیر که می تواند تا 1 هرتز کاهش یابد، همچنان باتری مصرف می کند.

به عنوان مثال، AOD می تواند به طور متوسط ​​1-5٪ باتری اضافی در ساعت را در Samsung Galaxy S24 Ultra تخلیه کند. خوشبختانه، می‌توانید تنظیمات نمایشگر همیشه روشن را تنظیم کنید تا مصرف باتری را بدون غیرفعال کردن کامل کاهش دهید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

1. تنظیمات را باز کنید و به قسمت Lock Screen and AOD بروید.

2. روی Always On Display ضربه بزنید.

3. Show Lock Screen Wallpaper را خاموش کنید. با این کار تصویر زمینه AOD غیرفعال می شود و آن را به حالت تمام مشکی قدیمی برمی گرداند.

4. در مرحله بعد، روی When to Show ضربه بزنید.

شما می توانید از موارد زیر انتخاب کنید:

صفحه نمایش همیشه روشن

  • نمایشگر همیشه روشن اتوماتیک : نمایشگر همیشه روشن را نشان می دهد مگر اینکه تلفن شما تشخیص دهد در یک مکان تاریک است. هنگامی که تلفن در کیف، جیب، اتاق تاریک یا وارونه قرار می گیرد، به صرفه جویی در باتری کمک می کند.
  • نمایشگر همیشه روشن : AOD را همیشه روشن نگه می دارد و حداکثر باتری را تخلیه می کند.
  • برای نمایش ضربه بزنید : برای مشاهده صفحه نمایش همیشه روشن، یک بار روی صفحه ضربه بزنید. دوبار روی آن ضربه بزنید تا به صفحه قفل خود بروید.
  • طبق برنامه ریزی : برنامه زمانی را که می خواهید AOD را برای آن فعال نگه دارید انتخاب کنید.
  • برای اعلان ‌های جدید: صفحه نمایش همیشه روشن فقط در صورتی نشان داده می‌شود که اعلان داشته باشید.

با انتخاب خودکار، هر زمان که نیاز باشد، صفحه نمایش همیشه روشن را نشان می دهد، مانند زمانی که تلفن روی میز یا در دست شما است، و نه در مواقع غیرضروری، مانند زمانی که تلفن به صورت وارونه، در جیب شما یا در طول شب قرار می گیرد.

برای رویکرد بیشتر «در صورت نیاز آن را داشته باشید»، یک برنامه زمانی برای نمایشگر همیشه روشن تنظیم کنید. برای مثال، اگر ترجیح می‌دهید زمان را بررسی کنید یا اعلان‌ها را بدون باز کردن قفل تلفن در دفتر مشاهده کنید، برنامه را مطابق با ساعات کاری خود سفارشی کنید.

با این حال، اگر هدف اصلی شما به حداکثر رساندن عمر باتری است، گزینه پیشنهادی ضربه زدن برای نمایش است. در این صورت کمتر لازم است از شارژر سامسونگ استفاده کنید.

گزینه دیگر این است که برای اعلان ‌های جدید را انتخاب کنید، که اگر اعلان جدیدی وجود داشته باشد که آن را علامت زده یا پاک نکرده‌اید، AOD شما را بیدار نگه می‌دارد.

پس از انجام این تغییرات، صفحه نمایش Galaxy S24 شما باتری نسبتاً کمتری مصرف می کند.

3. برنامه های استفاده نشده را در حالت خواب قرار دهید

Samsung Galaxy S24 شما می‌تواند به‌طور خودکار برنامه‌های بلااستفاده را در حالت خواب قرار دهد تا در صورت نیاز باتری را ذخیره کند. همچنین می‌توانید برنامه‌هایی را که اغلب استفاده نمی‌کنید به صورت دستی در حالت خواب و خواب عمیق قرار دهید. این کار از شروع خودکار یا اجرای آن ها در پس زمینه جلوگیری می کند. در اینجا به این صورت است:

1. تنظیمات را در Galaxy S24 خود باز کنید . به بخش باتری بروید.

2. در اینجا، Background Usage Limits را انتخاب کنید.

3. قرار دادن برنامه های استفاده نشده به خواب را فعال کنید. اگر مدتی است از برنامه‌ای استفاده نکرده‌اید، برای کاهش مصرف باتری به‌طور خودکار به حالت Sleep قرار می‌گیرد.

4. در مرحله بعد، می‌توانید برنامه‌ها را به لیست‌های Sleeping Apps و Deep Sleeping Apps اضافه کنید. در اینجا منظور آنها این است:

  • برنامه ‌های خواب: این برنامه‌ها روی حالت خواب تنظیم شده‌اند، اما اگر دوباره شروع به استفاده از آن‌ها کنید، ممکن است گهگاه در پس‌زمینه اجرا شوند. ممکن است به‌روزرسانی‌ها و اعلان‌ها به تأخیر بیفتد.
  • برنامه ‌های خواب عمیق: این برنامه‌ها هرگز در پس‌زمینه اجرا نمی‌شوند و ممکن است اصلاً به‌روزرسانی یا اعلان دریافت نکنید. آنها فقط زمانی کار می کنند که آنها را باز کنید.
  • برنامه ‌های خواب خودکار هرگز: برنامه‌هایی که هرگز در پس‌زمینه خاموش نمی‌شوند. این کار را برای برنامه هایی که اغلب استفاده می کنید، مانند WhatsApp انجام دهید.

توصیه می‌کنیم برنامه‌هایی را که استفاده نمی‌کنید (اما ممکن است هر چند وقت یک‌بار نیاز داشته باشید)، مانند ماشین حساب یا فروشگاه سامسونگ، را به لیست خواب عمیق اضافه کنید تا از اجرای آنها در پس‌زمینه جلوگیری کنید. به طور مشابه، برنامه هایی را که کمتر استفاده می کنید به لیست خواب اضافه کنید تا از تخلیه غیرضروری باتری جلوگیری کنید.

4. حالت داخلی ذخیره انرژی را روشن کنید

حالت ذخیره انرژی داخلی در Samsung Galaxy S24 با غیرفعال کردن برخی ویژگی‌ها یا حتی برنامه‌ها در صورت لزوم، به افزایش عمر باتری کمک می‌کند. در اینجا نحوه فعال کردن حالت صرفه جویی در مصرف انرژی در تلفن آمده است:

ذخیره انرژی باتری

1. تنظیمات گوشی خود را باز کنید.

2. به Battery > Power Saving بروید.

3. به طور پیش فرض، Power Saving صفحه نمایش همیشه روشن را خاموش می کند، 5G را غیرفعال می کند، سرعت پردازنده را به 70 درصد محدود می کند و روشنایی را 10 درصد کاهش می دهد. کاری را که می‌خواهید انجام دهد انتخاب کنید و حالت ذخیره انرژی را روشن کنید .

4. یا با دو انگشت روی پانل اعلان به پایین بکشید و روی میانبر ذخیره انرژی در پانل تنظیمات سریع ضربه بزنید.

5. ابزارهای جدید صرفه جویی در باتری در Galaxy S24

سلامت باتری سامسونگ مرکز باتری یکی از نگرانی های اصلی کاربران گوشی های هوشمند بوده است. برای رفع این مشکل و حفظ سلامت باتری در درازمدت، سامسونگ ابزارهای جدید محافظت از باتری را در Galaxy S24 اضافه کرده است تا عمر باتری را افزایش دهد. در اینجا نحوه استفاده از آنها آمده است:

1. تنظیمات را در گوشی سری Samsung Galaxy S24 خود باز کنید.

2. Battery > Battery Protection را انتخاب کنید.

3. ویژگی را روشن کنید و سطح حفاظتی دلخواه خود را انتخاب کنید.

انواع ویژگی ها و سطح حفاظتی باتری سامسونگ:

  • پایه : هنگامی که باتری شما به 100٪ رسید، به طور خودکار شارژ را متوقف می کند. پس از اینکه باتری به 95 درصد کاهش یافت، شارژ مجدد شروع می شود.
  • حداکثر : باتری شما پس از رسیدن به 80 درصد به طور خودکار شارژ را متوقف می کند. آن را به عنوان محدودیت 80 درصد در نظر بگیرید.
  • تطبیقی : باتری شما را تا 80 درصد شارژ می کند و سپس به تدریج آن را تا 100 درصد بر اساس عادات استفاده شما، مانند برنامه خوابتان، پر می کند. شبیه شارژ تطبیقی ​​در گوشی‌های Google Pixel است.

اگر ترجیح می‌دهید گوشی خود را در طول شب شارژ کنید و می‌خواهید هنگام بیدار شدن از خواب کاملاً شارژ شود بدون اینکه بر سلامت باتری تأثیر بگذارد، توصیه می‌کنیم که Adaptive را انتخاب کنید. از طرف دیگر، می‌توانید محدودیت ۸۰ درصدی را انتخاب کنید تا مطمئن شوید باتری تا زمانی که ممکن است سالم بماند.

عمر گلکسی S24 خود را بیشتر کنید!

اینها چند نکته، ترفند و ویژگی های پنهان برای صرفه جویی و افزایش عمر باتری در Samsung Galaxy S24، S24 Plus یا S24 Ultra شما هستند. همانطور که گفته شد، این نکات باید به طور کلی برای همه گوشی‌های گلکسی سامسونگ که یکی از به‌روزرسانی‌های اخیر را اجرا می‌کنند، کار کنند.

علاوه بر این، مطمئن شوید که به تلفن جدید خود زمان می‌دهید تا فرآیندهای پس‌زمینه را بهینه کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که منتظر بمانید و به طور معمول در طول 3-7 روز از آن استفاده کنید. Adaptive Battery الگوی استفاده شما را یاد می‌گیرد و به‌طور خودکار استفاده از باتری را بر اساس عادت‌های منحصربه‌فرد شما بهینه می‌کند، که منجر به افزایش محافظت از باتری سامسونگ در طول روز می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار