پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 940 16:39 1401/12/14

گرفتاری سکه در یک کانال

دسته‌بندی: ارز ، بازارچه

گرفتاری سکه در یک کانال

دسته‌بندی: ارز ، بازارچه

احتیاط سکه‌بازان نشان داده که بیشتر در انتظار مشخص شدن روند آتی قیمت دلار هستند و حاضر نیستند که تنها با تکیه بر رشد قیمت اونس طلا خود را در موقعیت ریسک خرید قرار دهند.

سکه امامی توان صعود به بالا یا پایین کانال 30 میلیون تومانی را از خود نشان نداده است. در اولین روز هفته، سکه‌بازان با احتیاط رفتار کردند و خرید و فروش‌های سنگینی را انجام ندادند.

روز شنبه قیمت سکه در مقاطعی در بازار محدوده 30 میلیون و 600 هزار تومان مورد معامله قرار گرفت، حال آنکه در انتهای هفته سکه در محدوده 30 میلیون و 500 هزار تومان قرار داشت.

نوسان محدود 100 هزار تومانی سکه در شرایطی صورت گرفت که برخی از معامله‌گران داخلی انتظار داشتند که قیمت سکه به رشد بهای اونس طلا در بازارهای جهانی به شکل معناداری واکنش نشان دهد. احتیاط سکه‌بازان نشان داد که بیشتر در انتظار مشخص شدن روند آتی قیمت دلار هستند و حاضر نیستند که تنها با تکیه بر رشد قیمت اونس طلا خود را در  موقعیت ریسک خرید قرار دهند.

بی‌محلی نسبی سکه امامی نسبت به رشد اونس طلا موجب شد که حباب فلز گرانبهای داخلی نیز کاهش پیدا کند و در محدوده 28 درصدی قرار بگیرد. هفته گذشته حباب سکه در بیشتر مواقع بالای کانال 30 درصدی قرار داشت. 

 

منبع: اکوایران

برچسب: جهان اقتصاد ، دلار ، اونس طلا ، حباب سکه ، قیمت سکه ، اخبار روز ، سکه امامی



https://jahaneghtesad.com/direct/940


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |