جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 619 19:45 1401/12/01

پیش‌فروش محصولات سایپا به ۳ اسفند موکول شد

دسته‌بندی: تجارت ، بازار ، اخبار ویژه ، خودرو

پیش‌فروش محصولات سایپا به ۳ اسفند موکول شد

دسته‌بندی: تجارت ، بازار ، اخبار ویژه ، خودرو

براساس اطلاعیه سایپا؛ ثبت‌نام پیش‌فروش کوییک و ساینا برای متقاضیان عادی و مادران از ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۳ اسفند ماه آغاز می‌شود.

شرکت سایپا در اطلاعیه‌ای جدید تاریخ اجرای طرح پیش‌فروش 4 محصول این شرکت را چهارشنبه 3 اسفند ماه اعلام کرد.

در این طرح پیش‌فروش، ساینا.اس دوگانه‌سوز، کوییک‌جی‌ایکس، کوییک‌آرجی‌ایکس و کوییک.آر اتوماتیک با تاریخ تحویل آذر تا اسفند ماه 1402 عرضه شده است. متقاضیان می‌توانند تا ساعت 13 روز سه‌شنبه 2 اسفند ماه با مراجعه به سایت saipa.iranecar.com نسبت به انجام پیش‌ثبت‌نام و دریافت رمز و کد کاربری اقدام کنند.

همچنین متقاضیان عادی می‌بایست نسبت به وکالتی کردن حساب و تکمیل موجودی حداقل به‌مبلغ 110 میلیون تومان (110.000.000 تومان) تا آغاز ثبت‌نام اقدام کنند، علاوه بر این در مرحله پیش‌ثبت‌نام هیچ‌گونه برداشت وجهی توسط شرکت از حساب مذکور صورت نمی‌پذیرد و اولویت جهت ثبت درخواست متقاضیان وجود ندارد.

مشتریان حائز شرایط می‌توانند از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه (3 اسفند) با مراجعه به سایت مذکور جهت ثبت‌نام و پرداخت یک‌باره وجه تا تکمیل ظرفیت مراجعه کنند.

گفتنی است امکان پیش‌ثبت‌نام در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ویژه مادران که از ساعت 13 روز یکشنبه 30 بهمن ماه آغاز شده است به‌مدت 3 روز ادامه دارد و این طرح به افتتاح حساب وکالتی نیاز ندارد.

خودرو , گروه خودرو سازی سایپا ,

 

منبع: تسنیم

برچسب: جهان اقتصاد ، سایپا ، ساینا ، دوگانه سوز ، پیش فروش ، کوییک ، اخبار روز ، حساب وکالتی



https://jahaneghtesad.com/direct/619


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |