یکشنبه 09 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 7224 14:04 1402/06/14
دسته‌بندی: بازار سرمایه

عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: پیش بینی می‌شود فنر قیمت طلا و سکه در چند ماه آینده رها شود و شاهد افزایش قیمت‌ها در این بازار خواهیم بود.

ابراهیم محمد ولی عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره آخرین وضعیت بازار طلا و سکه اظهار کرد: در حال حاضر بازار طلا و سکه دچار رکود شدیدی شده است و بیش از ۱۰ ماه که این بازار به دلیل نبود مشتری رونقی ندارد، بنابراین قیمت طلا و سکه تقریبا به ثبات رسیده است.

وی با اشاره به اینکه رکود بازار طلا و سکه به ضرر صنف طلافروشان خواهد بود، مطرح کرد: امیدواریم که قیمت‌ها به ثبات برسد اما نه تنها در یک بازار خاص، بازار طلا و سکه با فرارسیدن ماه محرم و صفر به دلیل کمبود تقاضا دیگر جانی ندارد.

محمد ولی درباره آینده قیمت‌ها در این بازار گفت: قیمت واقعی طلا و سکه، قیمت فعلی نیست و پیش بینی می‌شود فنر قیمت طلا و سکه در چند ماه آینده رها شود و شاهد افزایش قیمت‌ها در این بازار خواهیم بود.

عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با توصیه به سرمایه‌گذاران بیان کرد: کسانی که قصد سرمایه‌گذای دارند می‌توانند در بخش مصنوعات طلا و حتی تولید مصنوعات طلا سرمایه‌گذاری کنند، زیرا طلا سرمایه‌ای است که به راحتی نقد می‌شود و جا به جایی آن کار سختی نیست.

 

منبع: ایسکانیوز

برچسب: جهان اقتصاد ، قیمت طلا ، طلا ، اتحادیه طلا و جواهر ، بازار طلا ، قیمت سکه ، بازار سکه ، اخبار روز ، رکود بازار



https://jahaneghtesad.com/direct/7224


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |