یکشنبه 09 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 6246 16:03 1402/05/18

پیام مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار پیام مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار

دسته‌بندی: صنعت و معدن ، جامعه

پیام مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار پیام مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار

دسته‌بندی: صنعت و معدن ، جامعه

روز خبرنگار، نمایان‌گر تلاش‌های عاشقانه و صادقانه عزیزانی است که با نگاه منصف و وجدان بیدار خود، تا پای جان در جستجوی حقیقت و پاسداری از مرزهای روشنگری، لحظه‌ای آرام و قرار ندارند

دکتر محسن مصطفی پورمدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز طی پیامی فرارسیدن 17 مردادماه روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش دنیای معدن در این پیام آمده است::

اقتضای جان چو ای دل آگهی است هرکه آگه تر بود، جانش قوی است

نقش‌آفرینی شگرف رسانه‌های خبری در این روزگار پیچیده و به هم پیوسته، اعجاز بی‌بدیلی است که جان دانستن و روح آگاهی را تازه می‌نماید. نسیم نوازشگری که در عبورش عطر معرفت، گل واژه‌های فضیلت و شمیم دانایی را هدیه می‌کند.

روزخبرنگار، روز جاودانگی و تلألو خورشید پرفروغ همت، تلاش و سخت‌کوشی برای مجاهدان عرصه‌ی قلم در سپهر درخشان آگاهی‌بخشی و روشنگری است. این درخشنگی تا بدان جاست که خداوند متعال بی همتا در آیه شریفه”ن والقلم ومایسطرون” در رسای شرافت، قداست و صداقت جاری در جوهر پاک‌شان بر این عظمت، سوگند یاد می‌کند.

هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار، به زیبایی نمایان‌گر تلاش‌های عاشقانه و صادقانه عزیزانی است که با نگاه منصف و وجدان بیدار خود، تا پای جان در جستجوی حقیقت و پاسداری از مرزهای روشنگری، لحظه‌ای آرام و قرار ندارند و به یادگار ماندن صحنه‌های پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و وقایع آموزنده دوران چهل و پنج ساله انقلاب اسلامی، محصول زحمات این راویان راد است.

این روز فرصت مغتنمی برای بازشناسی ارزش‌های خبرنگاران و پاسداشت نقش بی‌بدیل آن‌ها در اعتلای جامعه و قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر این عزیزان است؛ تا یاد و خاطره پیشکسوتان فرهیخته و شهیدان عرصه خبر و رسانه به ویژه شهید صارمی که در راه تبیین آرمان‌ها و ارزش‌های کشور و ارائه تصویر صحیح و اطلاع‌رسانی آگاهانه به جامعه از خودگذشتگی کردند نیز بازخوانی و تداعی شود.

نگاه کنکاش‌گرایانه جامعه پرتلاش و سخت‌کوش خبرنگاران در جمهوری اسلامی ایران را باید بر‌گرفته از منش و رفتار مقام شامخ شهیدانی همچون صارمی ها، سید شهیدان اهل قلم شهید مرتضی آوینی و ده‌ها خبرنگار جانباز و ایثارگر دیگر دانست که رهروان پاکشان ادامه دهنده این مسیر سرخ حقیقت اند.

به همین دلیل نباید فراموش کرد خبرنگاران به عنوان میدان‌داران عرصه شکل‌گیری افکار عمومی، مسئولیتی تام و تمام در قبال صداقت و واقع نگاری، تبیین رشد کشور، ارتقای باورها و اعتقادات مردم و ارزش‌ها و اخلاق جامعه دارند و این مهم جز با فهم دقیق مسائل کشور، ارتقای سواد رسانه‌ای و کار رسانه‌ای هوشمندانه در برابر جنگ رسانه‌ای و ترکیبی دشمنان و معاندان میسر نخواهد شد.

در مقطع زمانی فعلی و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «مهار تورم و رشد تولید» مزین شده است، در مواجهه با تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران اسلامی، جز با نقش آفرینی رسانه‌ها و همراهی و همکاری خبرنگاران به عنوان نمایندگان افکار عمومی، دستاوردهای عظیم حکومت اسلامی برای مردم ایران و جهان میسر نشده و نخواهد شد.

به علاوه با عنایت به گسترش، رشد و توسعه مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز؛ نباید از اهمیت و کارکرد ویژه رسانه‌ها و خبرنگاران خصوصا خبرنگاران استانی در ارائه تصویری واقع‌بینانه از خدمات، مشکلات و روایت تلاش‌های خدمتگزاران این مجتمع و نگاه نقادانه و منصفانه ایشان در جهت بهبود خدمات غافل شد.

خداوند بزرگ را شاکرم که مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز افتخار دارد از همراهی و تعامل سازنده خبرنگارانی کنشگر، واکنشگر و حقیقت‌جو برخوردار است. خبرنگاران عضو افتخاری خانواده ما هستند که وجودشان مایه برکت، پیشرفت و افتخار است و امروز نسبت به توسعه ارتباطات دوسویه با رسانه‌ها و این عزیزان، مصمم‌تر هستیم.

با تبریک هفدهم مرداد ماه؛ روز خبرنگار، از همراهی و تعامل سازنده خبرنگاران در انعکاس دقیق اخبار و رویدادها و خدمات این مجموعه فولادی که تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی ذینفعان و مشتریان عزیز را به ارمغان می‌آورد، تشکر و قدردانی می کنم.

محسن مصطفی پور

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز

 

برچسب: جهان اقتصاد ، فولاد ، روز خبرنگار ، اخبار روز ، محسن مصطفی پور ، فولاد غدیر نی ریز ، افکار عمومی ، خبرنگار



https://jahaneghtesad.com/direct/6246


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |