پنج شنبه 06 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 1192 14:36 1402/01/01

پیام تبریک مدیرعامل سیمیدکو به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی

دسته‌بندی: صنعت و معدن ، جامعه

پیام تبریک مدیرعامل سیمیدکو به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی

دسته‌بندی: صنعت و معدن ، جامعه

مهندس مدنی فر مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد(سیمیدکو) با صدور پیامی، فرا رسیدن نوروز باستانی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سیمیدکو، متن پیام مدیرعامل سیمیدکو بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اینک و در آستانه ی سال نو، با استعانت از خداوند حی و لایزال، همدلی و همراهی خانواده بزرگ سیمیدکو و با افتخار و مباهات به دستاوردها و تلاش های کارکنان خدوم و تلاشگر شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد(سیمیدکو)، آمادگی کامل خود را برای تحقق شعار سال یکهزار و چهارصد و دو با سرلوحه قرار دادن فرامین رهبری معظم و معزز انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) اعلام می داریم.

سالی که گذشت با همت فولاد مردان سیمیدکو در کسب موفقیت های بسیار در حوزه های مختلف همراه بود و نوید بخش روزهای بهتر جهت بهره گیری هرچه بیشتر از تمامی ظرفیت های علمی و پژوهشی که همچون گذشته مهم ترین و اساسی ترین ماموریت واحدهای پشتیبانی، ستادی و تولید در این شرکت خواهد بود.

صیانت از نیروی کار متخصص و متعهد نیز همانند سال های قبل از مهم ترین اولویت های سیمیدکو بوده و امیدواریم همچنان در مسیر سرآمدی و تعالی گام های بلندتری برداریم.

فرا رسیدن سال نو و عید باستانی نوروز را به همه همکاران تلاشگر و خدوم و خانواده های گرانقدر ایشان و همه تلاشگران صنایع معدنی و فولاد کشور تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سالی سرشار از موفقیت و شادکامی را آرزو دارم.

محمد مدنی فر

مدیرعامل سیمیدکو

برچسب: جهان اقتصاد ، پیام تبریک ، نیروی کار ، اخبار روز ، سیمیدکو ، نوروز باستانی ، محمد مدنی فر ، سال نو



https://jahaneghtesad.com/direct/1192


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |