یکشنبه 09 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 6817 00:56 1402/06/02

پیام تبریک رئیس موسسه رازی به مناسبت روز پزشک

دسته‌بندی: درمان ، صنعت ، جامعه

پیام تبریک رئیس موسسه رازی به مناسبت روز پزشک

دسته‌بندی: درمان ، صنعت ، جامعه

رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: برای موسسه رازی افتخاری بزرگ است که بر پایه دانش و تلاش اساتید و پزشکان حاذق خود، توانسته بیماری های متعدد سخت درمان را از گستره این خاک پاک، حذف کند.

به گزارش روابط عمومی موسسه رازی، متن پیام تبریک دکتر علی اسحاقی به مناسبت گرامیداشت روز پزشک بدین شرح است:
 
"به نام خداوند جان آفرین"
 
یکم شهریورماه زادروز طبیب حاذق ایرانی، شیخ الرئیس ابوعلی سینا است که با نبوغ و تلاش خود، خدمتی بزرگ به جهان علم و بشریت کرد و در تقویم میهن عزیزمان، به عنوان روز "پزشک" نامگذاری شده است. این روز عزیز، یادآور وجود و تلاش کسانی است که حضور بابرکت شان همواره و به ویژه در مقاطع حساس زندگی، سرنوشت ساز بوده و برای حفظ سلامتی-این هدیه و نعمت بی جایگزین الهی- با جد و جهد می کوشند.
 
بی شک، مردم قدرشناس ایران و همه جوامع انسانی، وامدار پزشکانی است که به واسطه سال ها تلاش در راه کسب علم و دانش و تجربه اندوزی، در اعصار مختلف، نقشی فراموش نشدنی در پاسداری از سلامت مردم داشته اند و برای درد بیماران، درمان بوده اند و التیام بخش.
 
 موسسه تحقیقات واکسن وسرم سازی رازی نیز به عنوان یکی از مهم ترین مراکز حافظ سلامت کشور، مفتخر به حضور و فعالیت پزشکانی است که یا مستقیما در تولید و ساخت انواع واکسن های پزشکی مورد نیاز کشور، نقش دارند و یا با احساس مسئولیت پذیری شایسته، برای حفظ سلامتی همکاران این مجموعه، خدمت می کنند. برای موسسه رازی افتخاری بس سترگ است که بر پایه دانش و تلاش دانشمندان، اساتید و پزشکان حاذق خود، توانسته است با تولید هفت واکسن از سبد واکسیناسیون اجباری کشور، بیماری های متعدد سخت درمان از جمله اوریون، سرخک، سرخجه، فلج اطفال، دیفتری و کزاز و ... را از گستره این خاک پاک، ریشه کن یا حذف کند.
 
 این فرصت را مغتنم شمرده و روز پزشک را به عموم جامعه پزشکی به ویژه پزشکان گرانقدر شاغل در موسسه رازی، تبریک و تهنیت عرض نموده و از این عزیزان برای اهتمام و خدمات ارزنده به جامعه و کشورمان، قدردانی می کنم."
 
علی اسحاقی
 
 رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی
برچسب: جهان اقتصاد ، سلامت ، درمان ، موسسه رازی ، واکسن ، اخبار روز ، روز پزشک ، علی اسحاقی ، ابوعلی سینا



https://jahaneghtesad.com/direct/6817


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |