جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 1069 17:20 1401/12/22

نتایج اتاق خرم آباد چه شد؟

نتایج اتاق خرم آباد چه شد؟

آمار بدست آمده از انتخابات اتاق خرم آباد نشان می‌دهد، پیروز این میدان همفکران حسین سلاح ورزی بودند. این طیف دوره قبل نیز توانسته بودند بیشترین آرا را کسب کند.

البته در این دور تعداد نامزدها محدود بودند در این دور  تعداد آرا داخل صندوق و تعداد آرا صحیح 49 رای ثبت شد. براساس این داده ها در گروه بازرگانی مونا جهانگیر با 44 رای و حسین سلاح ورزی در گروه معدن با 44 رای بیشترین رای را در این دو گروه کسب کردند. اما در گروه صنعت ابراهیم اسفندیاری با 39 رای و در گروه کشاروزی  احسان دارائی با 44 رای بیشترین رای را به دست آورند.

شاید یکی از جنجالی ترین مبارزات انتخاباتی در خرم آباد بود. البته شب پیش  برگزاری انتخابات سازمان صمت استان‌ها اعلام کرده بود، تعداد کاندیداهای این اتاق ۱۵ نفر است، در حالی که باید دست‌کم ۱۵+۱ نفر باشد، بنابراین انتخابات برگزار نخواهد شد، اما  صبح همان روز انتخابات اعلام شد که تعداد کاندیداهای این اتاق به ۲۲ نفر رسیده و بر همین مبنا انتخابات در این شهر نیز برگزار خواهد شد. هنوز چند ساعتی از روز نگذشته بود که خبر رسید عده‌ای خودسر به محل برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی خرم آباد حمله کردند و با بیرون کردن ماموران نظارت، این انتخابات را مختل کردند.

اختلال در انتخابات این اتاق  تا بعدازظهر ادامه یافت. حتی گفته می‌شد، انتخابات اتاق خرم آباد دیگر در  بیستم برگزار نخواهد شد، اما حدود ساعت 16 اعلام شد،  با دخالت‌های استاندار انتخابات این اتاق نیز آغاز شده است.

 

 منبع: اکوایران

برچسب: جهان اقتصاد ، اخبار روز ، سازمان صمت ، اتاق خرم آباد ، مبارزات انتخاباتی ، خرم آباد



https://jahaneghtesad.com/direct/1069


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |