جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 1458 21:23 1402/01/18

موبایل های دکمه ای باز هم توجه ها را به خود جلب می کنند!

موبایل های دکمه ای باز هم توجه ها را به خود جلب می کنند!

ممکن است تلفن های دکمه ای در مقیاس جهانی از مد افتاده باشند، اما داستان در آمریکا متفاوت است.

شرکت‌هایی مانند HMD Global، سازنده گوشی‌های نوکیا، به فروش میلیون‌ها دستگاه تلفن همراه مشابه دستگاه‌های مورد استفاده در اوایل دهه ۲۰۰۰ ادامه می‌دهند. این شامل چیزی است که به عنوان «تلفن های ویژه» شناخته می شود - تلفن های معمولی کشویی یا کشویی که دارای ویژگی های اضافی مانند GPS یا هات اسپات هستند.

Jose Briones، اینفلوئنسر تلفن و ناظر ساب ردیت، «r/dumbphones» گفت: «من فکر می‌کنم می‌توانید شاهد استفاده Gen Z از موبایل های دکمه ای باشید - آنها از صفحه نمایش خسته شده‌اند. آنها می دانند که گوشی های هوشمند با سلامت روان چه می کند و سعی می کنند استفاده از آن را کاهش دهند.

در آمریکا، فروش تلفن های تاشوی ویژه در سال 2022 برای HMD Global افزایش یافت و هر ماه ده ها هزار دستگاه فروخته شد. به گفته این شرکت، در همان زمان، فروش جهانی تلفن های ویژه HMD کاهش یافت.

طبق تحقیقات Counterpoint، در سال 2022، تقریبا 80 درصد از فروش تلفن های همراه در سال 2022 از خاورمیانه، آفریقا و هند بوده است. اما برخی می‌دانند که این رقم در حال تغییر است، زیرا احتمال بازگشت جوانان در آمریکا به تلفن‌های دکمه ای یا مینیمالیستی وجود دارد.

 

منبع: اقتصادنیوز

برچسب: جهان اقتصاد ، تلفن همراه ، گوشی هوشمند ، اخبار روز ، نوکیا ، تلفن دکمه ای ، مینیمالیستی ، صفحه نمایش



https://jahaneghtesad.com/direct/1458


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |