جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 2350 20:35 1402/02/20

مدیریت مصرف برق با سازو کارهای روابط عمومی گره خورد

دسته‌بندی: استان‌ها ، انرژی ، آب و برق

مدیریت مصرف برق با سازو کارهای روابط عمومی گره خورد

دسته‌بندی: استان‌ها ، انرژی ، آب و برق

مصوبات اولین کارگروه روابط عمومی در سال جاری با ابلاغیه های ویژه وزارت نیرو تکمیل شد

اولین کارگروه و نشست هم اندیشی نقش روابط عمومی در مدیریت مصرف و نهادینه نمودن فرهنگ دینی مصرف صحیح امروز بعد از ظهر با حضور ۲۰ نفر از همکاران رابط فرهنگی و خبری به ریاست آقای  مسعود رضا جعفری سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق اصفهان و کارشناسان این دفتر در سالن جلسات میر برگزار شد.

در این مراسم سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق اصفهان هدف از برگزاری این جلسه را برنامه ریزی به منظور مشارکت حداکثری مناطق اجرایی برای گذر از پیک تابستان ۱۴۰۲ ، شناسایی و استفاده از ظرفیت های پرسنل دارای توان روابط عمومی در سطح شرکت ،تهیه و تدوین و به روزرسانی دستورالعمل های روابط عمومی با استفاده از کارگروه های روابط عمومی،  ارتقاء سطح عملکرد و ایجاد تحول در حوزه روابط عمومی و شناسایی و رفع چالش‌های پیش روی این دفتر عنوان نمود.

 آقای جعفری عنوان کرد :  ما به دنبال این  هستیم تا استعدادهای پنهان همکاران را کشف کنیم  و آن را به منصه ظهور برسانیم و در کنار آن نیز بتوانیم فرایندهای مدیریت صحیح  مصرف را با  افکار خلاق و یا استعداد و علاقه های مختلف همکار یا خانواده همکار در راستای این مهم به کار بگیریم به عبارتی  دفتر روابط عمومی شرایط  کافی و لازم را برای همکاری با این عزیزان فراهم می کند .

سرپرست دفتر روابط عمومی خاطر نشان کرد : گستره‌ي فعاليت روابط‌عمومی‌بسيار وسيع است. به طوری که همکاران و خانواده های آنها می توانند در حوزه تبلیغات از جمله  موشن گرافی ، اینفو گرافی ، طراحی پوستر ،ارتباط با دیگر سازمانها از جمله شهرداری ها ، رسانه ، مسائل فرهنگی و دینی ، اجرا ، برگزاری سمینارها و .. همکاری لازم را با این دفتر داشته باشند .

وی ابراز داشت : در روزهای آینده احکام کارگروه های روابط عمومی در مناطق اجرایی و حوزه ستادی صادر خواهد شد.

آقای جعفری در ادامه افزود : در رویکرد جدید،  دفتر روابط عمومی در 4 کارگروه، فعالیت های خود را طبقه بندی نموده است به طوری که در کارگروه اول قرآن، عترت ، ولایت و اقامه نماز  و در کارگروه دوم  فرهنگ سازمانی امر به معروف و نهی از منکر ،صیانت از خانواده ، عفاف و حجاب، تقویت توانمندی های فرهنگی  و دینی فرزندان همکار و   در کارگروه سوم ، رسانه و خبر و فضای مجازی، جهاد تبیین و ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی و در نهایت در کارگروه آخر مدیریت مصرف بهینه آب و برق با رویکرد فرهنگی  در  دستور کار دفتر  روابط عمومی قرار گرفته است و در همین راستا ابلاغیه وزارت نیرو و شرکت توانیر نیز محقق می شود .

در این نشست که به تعبیری نیز  اتاق فکر  حوزه روابط عمومی نیز  بود پیشنهادات و توصیه های کاربردی  ارائه شد .

 
برچسب: جهان اقتصاد ، مصرف برق ، وزارت نیرو ، توانیر ، روابط عمومی ، اخبار روز ، تفکار خلاق ، مصرف بهینه ، رویکرد فرهنگی



https://jahaneghtesad.com/direct/2350


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |