پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 3285 13:35 1402/03/13
با حضور مالکان بیش از ۹۶ درصد از سهام

مجمع عمومی عادی سالانه و مجمع عمومی فوق‌العاده میدکو به صورت حضوری برگزار شد

دسته‌بندی: بورس ، صنعت و معدن
با حضور مالکان بیش از ۹۶ درصد از سهام

مجمع عمومی عادی سالانه و مجمع عمومی فوق‌العاده میدکو به صورت حضوری برگزار شد

دسته‌بندی: بورس ، صنعت و معدن

صبح روز چهارشنبه دهم خردادماه 1402 مجمع عمومی عادی سالانه و مجمع عمومی فوق العاده شرکت مادرتخصصی (هلدینگ) توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) به صورت حضوری در هتل المپیک تهران برگزار شد.

 مجمع عمومی عادی سالانه میدکو، راس ساعت 9:00 صبح با حضور مالکان  96/46 درصد از کل سهام میدکو به اکثریت رسید و آغاز به کار کرد. ریاست مجمع را آقای دکتر قاسمی، مدیرعامل محترم بانک پاسارگاد و رئیس هیأت مدیره میدکو بر عهده داشت و با رای سهامداران، آقایان امین تفرشی و دکتر جمشیدی به عنوان ناظر و سرکار خانم دکتر نعیمیان به عنوان منشی جلسه به ترکیب هیات رییسه قانونی مجمع اضافه شدند.

در این مجمع پس از عرض خیر مقدم توسط آقای دکتر پورمند (مدیرعامل میدکو) به سهامداران و دیگر حضار در سالن؛ گزارش عملکرد هیات مدیره در سال 1401 در قالب یک فیلم برای سهامداران ارائه شد؛ سپس نماینده موسسه «رهیافت و همکاران» به عنوان بازرس قانونی گزارش بازرسی و حسابرسی شرکت را ارائه دادند.

در ادامه اعضای هیأت رییسه به پرسش‌های سهامداران پاسخ داده و سهامداران با رای خود مواردی چون نحوه تقسیم سود (به ازای هر سهم 300 ریال)، حق حضور اعضای غیرموظف هیات مدیره و میزان پاداش هیات مدیره را تعیین کردند.

در این جلسه همچنین موسسه «رهیافت و همکاران» به عنوان بازرس قانونی و روزنامه «اطلاعات» به عنوان روزنامه رسمی مورد مراجعه شرکت انتخاب شدند.

مجمع عمومی عادی سالانه ساعت 12 به اتمام رسید و پس از آن، مجمع عمومی فوق‌العاده میدکو، بدون وقفه آغاز به کار کرد. ریاست مجمع فوق‌العاده را آقای دکتر قاسمی بر عهده داشت  و با رای سهامداران محترم،  اعضای هیأت رییسه بدون تغییر نسبت به مجمع عمومی عادی سالانه در جایگاه خود باقی ماندند.

در این مجمع پس از قرائت دستور جلسه و گزارش هیأت مدیره مبنی بر لزوم اصلاح اساسنامه و تصویب اساسنامه جدید مطابق با اساسنامه نمونه سازمان بورس و اوراق بهادار مختص شرکتهای هلدینگ(سهامی عام)، مجمع عمومی فوق العاده با اکثریت قانونی حاضرین در جلسه به شرح زیر تصویب کرد:

1-  اساسنامه نمونه سازمان بورس اوراق بهادار در ۶۶ ماده ۱۳۰ تبصره با اکثریت قانونی حاضرین در جلسه تصویب و جایگزین اساسنامه قبلی شد، دو نسخه جدید توسط هیأت رئیسه امضا و پیوست صورتجلسه گردید.

2-  در خاتمه مجمع به مدیرعامل شرکت وکالت با حق توکیل به غیر داد تا جهت ثبت این صورتجلسه در اداره ثبت شرکت ها اقدام نماید.

مجمع فوق‌العاده میدکو در ساعت 13 به فعالیت خود پایان داد.

این مراسم به صورت زنده از تارنمای آپارات پخش شد.

برچسب: جهان اقتصاد ، سازمان بورس ، اوراق بهادار ، سهامداران ، اخبار روز ، مجمع عمومی سالانه ، مجمع فوق العاده ، میدکو



https://jahaneghtesad.com/direct/3285


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |