شنبه 08 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 5709 19:41 1402/05/02
شوک به بازار خودروهای مونتاژی / آماده ریزش قیمت ها باشید

سقوط قیمت خودروهای مونتاژی در راه است؟

دسته‌بندی: صنعت خودرو ، خودرو
شوک به بازار خودروهای مونتاژی / آماده ریزش قیمت ها باشید

سقوط قیمت خودروهای مونتاژی در راه است؟

دسته‌بندی: صنعت خودرو ، خودرو

خودروسازی بهمن نسبت به ارسال دعوت نامه برای مشتریان محصولات خود اقدام کرده است این اتفاق می‌تواند زمینه برای نزولی شدن نرخ خودروهای مونتاژی در بازار فراهم کند.

بهمن موتور اعلام کرد برای پنج هزار و ۳۰۰ نفر از مشتریان خود اقدام به ارسال دعوت نامه کرده است.

آن طور که مدیران بهمن موتور اعلام کردند این دعوت نامه‌ها برای خودروهایی ارسال شده که پیش تر از مسیر سامانه یکپارچه فروش در دسترس متقاضیان قرار گرفته بود. موعد تحویل این خودروها برای مرداد و شهریور ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است.

دعوت نامه‌های یاد شده برای مشتریانی را ارسال شده است که برای خرید فیدلیتی پرایم و ریسپکت پرایم و سایر محصولات حاضر در سبد محصولاتی بهمن از مسیر سامانه فروش وزارت صمت اقدام کرده بودند.

مشتریان خودروهای یاد شده باید توجه کنند که برای تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام کنند تا به ترتیب زمانی نسبت به تحویل خودروها از سوی مدیریت فروش بهممن موتور اقدام شود.

مدیران بهمن موتور تاکید کرده‌اند که این خودروساز به رغم شرایط تحریمی حاکم بر اقتصاد کشور توانسته با برنامه‌ریزی صحیح از ایجاد تعهد معوقه جلوگیری کند.

عرضه این تعداد خودرو توسط یک خودروساز خصوصی در بازه زمانی دو ماهه می‌تواند سیگنال مثبتی به بازار ارسال کند. طرف عرضه در بازار با انتشار خبر تحویل پنج هزار و ۳۰۰ دست این روزها نرخ بازاری خودرو روند نزولی دارد. افت نرخ خودروها از روندهای حاکم بر بازار ارز تا حد زیادی تبعیت می‌کند با این حال انتشار اخباری از این دست نیز می‌تواند به کاهش نرخ خودروها در بازار به خصوص خودروهای مونتاژی کمک کند. البته علاوه بر خودروسازی بهمن، سایر خودروسازان خصوصی نیز مشغول ارسال دعوتنامه برای مشتریان خود هستند بنابراین مشتریان می‌توانند امیدوار باشند تا نرخ خودروهای مونتاژی بازار باز هم کاهش یابد.

 

منبع: تیترکوتاه

برچسب: جهان اقتصاد ، بازار خودرو ، قیمت خودرو ، بهمن خودرو ، گروه بهمن ، شرکت بهمن موتور ، محصولات گروه بهمن ، اخبار روز ، بهمن موتور ، خودرو مونتاژی



https://jahaneghtesad.com/direct/5709


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |