چهارشنبه 13 تیر، 1403

کدخبر: 17193 16:20 1403/04/11
سرپرست مهندسی و توسعه شرکت پالایش گازفجرجم خبر داد؛

سد سرچشمه در پاییز امسال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت

دسته‌بندی: استان‌ها
سرپرست مهندسی و توسعه شرکت پالایش گازفجرجم خبر داد؛

سد سرچشمه در پاییز امسال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت

دسته‌بندی: استان‌ها

سرپرست مهندسی و توسعه شرکت پالایش گازفجرجم از پیش بینی بهره برداری از سد سرچشمه (شهید رئیسی)در نیمه های پاییز سال جاری خبر داد.

سید جعفر طاهری خاطرنشان با بیان اینکه با بهره برداری از این سد، بخش مهمی از بحران آب منطقه در حوزه شرب و کشاورزی مرتفع می گردد، اظهارداشت: این پروژه به منظور تامین آب شرب، صنعت، کشاورزی و با مشارکت مالی پالایشگاه در حال اجرا است.

 

وی افزود: سد سرچشمه(شهید رئیسی) از نوع مخزنی و طول 6 کیلومتر دریاچه و ظرفیت 30 میلیون متر مکعب است و با پیشرفت فیزیکی 97% در بخش انتقال آب و 5/99 درصد در سازه سد مراحل نهایی خود را طی می کند.

 

طاهری ادامه داد: شرکت پالایش گاز فجر جم در کنار اهداف و سهم خود در سبد انرژی کشور و صدور محصولات جانبی(میعانات گازی و گاز مایع)در اجرای پروژه های مرتبط با مسئولیتهای اجتماعی نیز، شرکتی پیشرو در سطح کلان وزارت نفت می باشد.

 

سرپرست مهندسی و توسعه شرکت پالایش گازفجرجم گفت: این شرکت در کنار توفیق تولید گاز با کیفیت، شرکتی پروژه محور بوده که علاوه بر تعریف و اجرای پروژه های مختلف( مشارکت مالی) در حوزه مسئولیت های اجتماعی، کمک به ارتقای توان تولید داخلی، مشارکت در توسعه جوامع محلی متاثر از عملیات شرکت و همکاری با سازمان های مردم نهاد نیز در دستور کار خود قرارداده است.

 

 

 

برچسب: شرکت پالایش گازفجرجم ، بهره برداری سد سرچشمه



https://jahaneghtesad.com/direct/17193


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |