شنبه 16 تیر، 1403

کدخبر: 17280 16:30 1403/04/13
سخنگوی صنعت برق اصفهان عنوان کرد

قطع برق ادارات پرمصرف در اصفهان

دسته‌بندی: استان‌ها
سخنگوی صنعت برق اصفهان عنوان کرد

قطع برق ادارات پرمصرف در اصفهان

دسته‌بندی: استان‌ها

سخنگوی صنعت برق اصفهان از قطع برق روزانه ۱۰ الی ۱۵ اداره دولتی شهر اصفهان که الگوهای تعیین شده مدیریت مصرف را رعایت نکردند، خبر داد.

به گزارش روابط عمومي شركت برق منطقه ای اصفهان مهندس داوود قاسمی سخنگوی صنعت برق اصفهان گفت: براساس مصوبه هيات وزيران ادارات و دواير دولتي ملزم به كاهش ۳۰ درصدي مصرف برق نسبت به مدت مشابه در سال ۱۴۰۲ در ساعات اداري و كاهش ۶۰ درصدي در ساعات غيراداري (بعد از ساعت 13) هستند.

 

مهندس قاسمی هدف از اجراي اين طرح را علاوه بر مديريت بار مشتركين اداري، پيشگام  بودن ادارات و موسسات دولتي و نيمه دولتي در مديريت مصرف برق و ارائه الگوي عملي از خود بدنه دولت اعلام كرد. وی با بيان اينكه از زمان اجراي  اين طرح تا كنون به ۲۰۰ اداره اخطار قطع و برق روزانه ۱۰ الی ۱۵  اداره قطع شده است، گفت: انتظار به حق شهروندان اين است كه دستگاههاي دولتي در مديريت باربايد الگو باشند.

 

سخنگوی صنعت برق اصفهان با بيان اين كه اين طرح از 15 خرداد شروع شده و تا 15 شهريور ادامه خواهد داشت گفت: تاكنون روزانه تا ۸۵۰ مگاوات كاهش پیک بار ناشي از مديريت بار توسط مشتركين اداري در کشور داشته ايم.وی ابراز اميدواري كرد تا با همكاري بيشتر ادارات و سازمانهاي دولتي اين ميزان با افزايش تعامل به ۱۵۰۰  مگاوات افزايش يابد. 

 

مهندس قاسمی خاطرنشان كرد: انشعاب برق  ۱۲۰۰ مشترك  اداري داراي كنتور هوشمند با قابليت كنترل پذيري وفرمان پذيري است و براساس تنظيماتي كه به صورت پيشفرض( 30 درصد و 60درصد) بر روي كنتورها اعمال شده است، در صورت تجاوز از ميزان مجاز به طور خودكار اعمال مديريت بار انجام مي شود.  

 

سخنگوی صنعت برق اصفهان همچنين ضمن تشكر از حمايتهاي  سازمانهاي نظارتي گفت: خوشبختانه فضاي تفاهم خوبي در اين خصوص حاكم است و اميدواريم معدود اداراتي كه الگوي مجاز مصرف را رعايت نكرده اند نسبت به اصلاح مصرف خود اقدام كنند، اما در صورت استمرار عدم رعايت میزان مصرفی تعيين شده اسامي اين مشتر كين علاوه بر قطع،اعلام عمومي خواهد شد.

برچسب: اصفهان ، شركت برق منطقه ای اصفهان ، قطع برق ادارات پرمصرف در اصفهان



https://jahaneghtesad.com/direct/17280


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |