شنبه 16 تیر، 1403

کدخبر: 17283 16:35 1403/04/13
رئیس شورای فرهنگی منطقه ده صنعت نفت تأکید کرد:

تدوین سند جامع فرهنگی و ارتقای سطح فعالیت‌های فرهنگی خانواده بزرگ صنعت نفت

دسته‌بندی: نفت و گاز
رئیس شورای فرهنگی منطقه ده صنعت نفت تأکید کرد:

تدوین سند جامع فرهنگی و ارتقای سطح فعالیت‌های فرهنگی خانواده بزرگ صنعت نفت

دسته‌بندی: نفت و گاز

رئیس شورای فرهنگی منطقه ده صنعت نفت از ارتقای سطح فعالیت‌های فرهنگی خانواده صنعت نفت با هم‌افزایی شرکت‌های نفت و گاز منطقه خبر داد.

 به گزارش روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران، ابوالقاسم عسکری رئیس شورای فرهنگی منطقه ده صنعت نفت با اشاره به جایگاه راهبردی صنعت نفت اصفهان و اینکه بخش اعظمی از سبد انرژی کشور در این استان تأمین، فرآورش، انتقال و توزیع می‌شود بر تدوین سند جامع فرهنگی و ارتقای سطح فعالیت‌های فرهنگی خانواده بزرگ صنعت نفت استان تأکید کرد.

 

 عسکری ضمن تشکر از تلاش شبانه‌روزی کلیه صنایع نفت و گاز منطقه اصفهان گفت: در دولت مردمی سیزدهم خدمات بسیار ارزنده‌ای به مردم شریف استان صورت پذیرفته و خدمات ارائه شده توسط شرکت‌های تابعه صنعت نفت مستقر در استان اصفهان در تولید و اشتغال استان و کشور بسیار مهم بوده است.

 

 وی افزود: توسعه فرهنگی و اجتماعی کارکنان یکی از اولویت‌های اصلی ماست و تلاش می‌کنیم با پیگیری مسائل در جلسات شورا، فضایی مناسب برای تبادل نظر و هم‌افزایی در این زمینه ایجاد کنیم.

 

 در ادامه مدیران صنعت نفت اصفهان با تشریح روند عملکرد شرکت‌های متبوع، استفاده از ظرفیت موجود در اشتراک دانش و تجربیات و رفع چالش‌های مشترک را خواستار شدند و در خصوص راهکارهای همکاری‌های مشترک باهدف برطرف‌کردن چالش‌ها و مشکلات موجود به بحث و تبادل نظر پرداختند و همچنین برنامه‌های آتی شورا و راهکارهای اجرایی برای رسیدن به اهداف تعیین‌شده نیز مورد بررسی قرار گرفت.

 

 خاطرنشان می‌سازد این نشست باهدف ایجاد هماهنگی بیشتر بین مجموعه صنعت نفت و تقویت همکاری‌ها در جهت ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی کارکنان برگزار شده است و مقرر شد نشست‌های بعدی به‌صورت دوره‌ای ادامه یابد.

برچسب: صنعت نفت ، شرکت ملی گاز ایران ، شورای فرهنگی منطقه ده صنعت نفت



https://jahaneghtesad.com/direct/17283


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |