چهارشنبه 13 تیر، 1403

کدخبر: 17194 14:40 1403/04/11

حضور ۱۳۸ شرکت در نهمین نمایشگاه لوله و شیرآلات

دسته‌بندی: اقتصاد توسعه

حضور ۱۳۸ شرکت در نهمین نمایشگاه لوله و شیرآلات

دسته‌بندی: اقتصاد توسعه

دبیر انجمن صنفی شیرآلات بهداشتی از حضور ۱۳۸ شرکت داخلی و خارجی از ۱۰ کشور در نهمین نمایشگاه بین‌المللی لوله، اتصالات، شیرآلات بهداشتی، تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا، استخر، صنایع و خدمات وابسته خبر داد.

به گزارش " روزنامه جهان اقتصاد"  ، "ناصر میرزایی" روز (دوشنبه) در نشست خبری افزود: ۱۰ شرکت خارجی از کشورهای چین، ترکیه، اسپانیا، آلمان، فرانسه، ایتالیا، هلند و فنلاند همراه با ۱۲۸ شرکت داخلی در این دوره از نمایشگاه حضور دارند.

میرزایی خاطرشان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تخصصی در حوزه‌های بازاریابی، توسعه بازار و صادرات کالاهای تخصصی، همچنین برگزاری ۲ همایش تخصصی در صنعت لوله و اتصالات و صنعت شیرآلات در این دوره از نمایشگاه پیش بینی شده است.

وی، تعداد اعضای تولید کنندگان عضو انجمن را ۶۱ عضو برشمرد و گفت: بیش از ۳۰ شرکت بزرگ دیگر نیز در کشور فعالند که هنوز به عضویت انجمن در نیامده‌اند.

این مقام صنفی از رعایت استاندارد اجباری در محصولات تولیدی شرکت عضو انجمتوسعه بن خبر داد و اظهار داشت: این مهم به ویژه در زمینه به کارگیری سرب رعایت می‌شود و بسیاری از شرکت‌ها نسبت به حذف این ماده از تولیدات خود همگام با اتحادیه اروپا اقدام کرده‌اند.

میرزایی، در عین حال به کارگیری سرب در محصولات و تولیدات شرکت‌های زیرپله‌ای را محتمل دانست و از مردم خواست تا نسبت به خریداری محصولات با دارا بودن نشان استاندارد اقدام کنند.

وی اظهار داشت: ۲۰ هزار نفر به طور مستقیم و افزون بر ۱۰۰ هزار نفر به طور غیر مستقیم در این صنعت اشتغال به کار دارند.

وی توضیح داد: همزمان با استفاده از ظرفیت های داخلی  میزان توليدات به ویژه در بخش شیرآلات بهداشتی افزایش یافته و در حال حاضر با پروژه های نهضت ملی مسکن  میزان تولیدات داخلی بیشتر شده  و از سوی دیگر با برنامه ریزی های که انجام دادیم  شاهد کاهش ۲۰ درصدی صرفه جویی در مصرف آب هستیم.

دبیر انجمن شیرآلات بهداشتی افزود : با توجه به تاکیدات صورت گرفته مبنی بر صرفه جویی در مصرف آب اقدامات لازم در این بخش صورت گرفته و با توجه به آنکه ۷۰ درصد از مصرف آب در  بخش کشاورزی است برای صرفه جویی در سایر بخش ها هم اقدامات لازم صورت گرفته است.

گفتنی است نهمین نمایشگاه بین‌المللی لوله، اتصالات، شیرآلات بهداشتی، تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا، استخر، صنایع و خدمات وابسته (PIVEX) ۱۸ تا ۲۱ تیرماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

برچسب: اشتغال ، اشتغالزایی ، نمایشگاه بین المللی تهران ، توسعه بازار



https://jahaneghtesad.com/direct/17194


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |