یکشنبه 10 تیر، 1403

کدخبر: 17067 22:38 1403/04/07
مدیرعامل فولاد خوزستان:

مشارکت در انتخابات، اقتدار و وحدت ملی را افزایش می‌دهد

دسته‌بندی: صنعت و معدن
مدیرعامل فولاد خوزستان:

مشارکت در انتخابات، اقتدار و وحدت ملی را افزایش می‌دهد

دسته‌بندی: صنعت و معدن

امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان در پیامی از ملت شریف ایران دعوت کرد تا در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری مشارکت پرشور داشته باشند.

متن پیام به شرح زیر است :

بسم الله الرّحمن الرّحیم

عزت، اقتدار، آرامش، امنیت، پیشرفت و سایر داشته‌های ارزشمند امروز ایران اسلامی، میراث گرانبهای شهدای عالیقدر انقلاب اسلامی و مردمان فداکار و غیور و پرتلاشی است که تحت لوای ولایت فقیه، مردانه و بی‌ادعا در میادین و عرصه های گوناگون، خوش درخشیدند و علی رغم وجود تحریم‌ها و پیکار نابرابر با قدرت‌های استعمارگر و ظالم و مستبد، پرچم پرافتخار ایران اسلامی را بر فراز قله‌های علم، فرهنگ، هنر و ورزش جهان به اهتزار درآوردند.

گروه فولاد خوزستان، به‌عنوان یکی  از پیشران های صنعت فولاد در کشور، همواره در مسیر توسعه و ارتقاء اقتصادی گام برداشته و ادامه این مسیر تنها با حضور و همبستگی شما ملت شریف ایران محقق می‌شود؛ بنابراین در این برهه نیز با حضور در انتخابات و انتخاب آگاهانه، نقش خود را در تعیین مسیر آینده‌ی کشور ایفا نمایید.

از این‌رو ضمن گرامی داشت یاد و نام شهدای خدمت به ویژه رییس جمهور عزیز حضرت آیت الله رئیسی، از کارکنان گروه فولاد خوزستان و مردم عزیز کشورمان دعوت می‌نمایم که فردا جمعه هشتم تیر ماه ۱۴۰۳، حضوری پرشور در پای صندوق‌های رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران داشته باشند.

و من الله التوفیق
امین ابراهیمی
مدیرعامل فولاد خوزستان

برچسب: رییس جمهور ، فولاد سازی ، شرکت فولاد خوزستان



https://jahaneghtesad.com/direct/17067


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |