یکشنبه 10 تیر، 1403

کدخبر: 17061 13:20 1403/04/07

جشن عید سعید غدیر در هلدینگ صبا انرژی برگزار شد

دسته‌بندی: انرژی

جشن عید سعید غدیر در هلدینگ صبا انرژی برگزار شد

دسته‌بندی: انرژی

جشن عید سعید غدیر با حضور جمعی از مسئولین، مدیران و کارکنان در هلدینگ صبا انرژی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری؛ جشن عید سعید غدیر خُم با حضور جمعی از مسئولین، مدیران و کارکنان در سالن اجتماعات خلیج فارس شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری (هلدینگ صبا انرژی) برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام علیرضا حدادیان دبیر شورای عالی فرهنگی، آموزشی و ورزشی شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری ضمن خیرمقدم به حاضرین در این جشن، عید سعید غدیر و ایام مبارک دهه امامت و ولایت را تبریک گفتند.

وی با اشاره به اینکه اطعام مؤمنین در عید غدیر از آداب و سنن مذهبی و با ارزش است گفت: اطعام روز عید سعید غدیر ثوابی معادل اطعام به صد هزار پیغمبر را دارد.

مشاور حقوقی مدیرعامل هلدینگ صبا انرژی، شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را یک وظیفه شرعی و انقلابی معرفی کرد و همه مردم را به حضور پرشور پای صندوق های رای در روز جمعه و ایجاد یک حماسه بزرگ، دعوت نمود.

ایشان با ذکر خصوصیت های بارز انتخاب یک شخصیت اصلح طبق منظومه فکری مقام معظم رهبری ، انتخابات آزاد را به عنوان یک افتخار برای جمهوری اسلامی دانست و تشویق اطرافیان به حضور در این انتخابات را نمادی از امر به معروف معرفی نمود.

همچنین حجت‌الاسلام احسان بی‌آزار تهرانی تولیت آستان مقدس امامزاده صالح(ع) به عنوان سخنران این آیین به بیان حقایق و نکاتی پیرامون واقعه غدیرخم و ذکر سجایای والای مولای متقیان امیرالمومنین (ع) پرداختند.

حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی با بیان اینکه طبق روایات ۵۰ نام برای روز غدیر ذکر شده گفت: بزرگترین عید خدا؛ (عیدالله الاکبر)، روز لبخند؛ (یوم التبسم)،  روز هدیه دادن(یوم الاهداء) و... از نام ها و صفت هایی ست که در روایات  برای روز عید غدیر معرفی شده است.

مولودی خوانی و اهداء کتاب مفاتیح الحیات تالیف آیت الله جوادی آملی، به رسم یادبود به کلیه کارکنان از دیگر برنامه های اجراء شده در این آیین بود.

برچسب: هلدینگ صبا انرژی ، شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری



https://jahaneghtesad.com/direct/17061


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |