چهارشنبه 19 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 5438 23:35 1402/04/25
خانواده کوییک و تیبا در سرازیری قیمت

تداوم کاهش قیمت محصولات سایپا

دسته‌بندی: صنعت خودرو ، خودرو
خانواده کوییک و تیبا در سرازیری قیمت

تداوم کاهش قیمت محصولات سایپا

دسته‌بندی: صنعت خودرو ، خودرو

ارزیابی‌ها از تداوم کاهش قیمت خانواده «کوییک» و «تیبا» در بازار امروز حکایت دارد.

براساس ارزیابی بازار امروز خانواده کوییک افتی 2 میلیون تومانی داشت و خانواده تیبا هم با کاهش یک میلیونی در بازار قیمت گذاری شدند با این شرایط روند بازار از کاهش قیمت خودروهای اقتصادی در بازار امروز حکایت دارد. اما در میان محصولات سایپا امروز «شاهین» بیشترین افت قیمت را به خود اختصاص داد و با کاهش 3 میلیونی راهی بازار شد.  

گفته فعالان بازار خودرو کاهش نرخ دلار یکی از دلایلی است که موجب شد تا در کنار اخبار خودروهای وارداتی بازار سمت و سوی کاهشی خود را حفظ کند.

قیمت محصولات سایپا در بازار

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 560 میلیون تومانی شد و افت 3 میلیونی را تجربه کرد . در میان محصولات سایپا هم خانواده کوییک امروز افت 2 میلیونی داشتند و با این شرایط «کوییک‌R» در بازار 338 میلیون تومان قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم در بازار 337 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد در میان خانواده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 329 میلیونی قیمت گذاری شد و افت یک میلیونی داشت و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 339 میلیون تومان قیمت خورد و کاهش یک میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم امروز افت یک میلیونی داشت و در بازار 328 میلیون تومان قیمت‌ خورد.

 

منبع: اکوایران

برچسب: بازار خودرو ، سایپا ، ساینا ، نرخ دلار ، کوییک ، خودروهای وارداتی ، شاهین ، تیبا ، اخبار روز، جهان اقتصاد ، تیبا صندوقدار ، محصولات خودرو



https://jahaneghtesad.com/direct/5438


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |