جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 805 14:39 1401/12/08
با حضور جمعی از مدیران استان کرمان برگزار شد:

تخفیف چهل درصدی کتاب با حمایت گل گهر

دسته‌بندی: صنعت و معدن ، جامعه
با حضور جمعی از مدیران استان کرمان برگزار شد:

تخفیف چهل درصدی کتاب با حمایت گل گهر

دسته‌بندی: صنعت و معدن ، جامعه

دومین نمایشگاه بزرگ کتاب گل‌گهر سیرجان با حضور امام جمعه، معاون استاندار، فرماندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیر مجتمع، معاونین و مدیران شرکت گل‌گهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار جهان اقتصاد، یکی از احکام برنامه چهارم، پنجم و ششم توسعه به ترتیب تخصیص نیم، یک و یک و نیم درصد منابع هر سازمان به امر فرهنگ بوده است. با این حال این مصوبه استراتژیک به دلایلی چون عدم تمایل برخی مدیران اجرایی و صنعتی و اقتصادی به کار فرهنگی، عدم جذب کامل بودجه پیش بینی شده در هر سازمان یا عدم هماهنگی با نهادهای اجرایی و سیاست‌گذار ملی و حلی در عرصه فرهنگ، باعث عدم تحقق این امر مهم در بسیاری از شرکت‌ها، ارگان‎‌ها و نهادهای گوناگون شد.

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر که پیش‌تر با تاسیس نهادهای مرتبط با امر ورزش نسبت به گسترش نهادهای حرفه‌ای ورزش در شهر سیرجان همت گمارده بود، اکنون در پی راه‌اندازی مراکز فرهنگی و همچنین تحقق طرح‌هایی‌ست که منفعت مستقیم و غیر مستقیم بسیاری برای جامعه مخاطبین خود در شهرستان سیرجان خواهد داشت.

برپایی نمایشگاه کتاب و اقلام فرهنگی وابسته در دهه نخست اسفندماه سال جاری(1401) از جمله این اقدامات است که به همت شرکت گل‌گهر، با همکاری شهرداری و فرمانداری ویژه سیرجان، استانداری، دفتر امام جمعه و برخی دیگر از نهادهای ذی‌ربط برگزار شده است.

در این نمایشگاه حدود 120 ناشر مختلف حضور به هم رسانیده و آثار چاپی تالیفی و ترجمه‌ای خود را با شمارگان قابل توجه و همچنین تخفیف چهل درصدی( یارانه فرهنگی که از جانب شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر تقبل شده است) برای عموم علاقه‌مندان به فروش رساندند.

 شایان ذکر است که برگزاری فستیوال‌های فرهنگی از این دست در کنار حمایت از استعدادهای ناب ورزشی این خطه، موجبات افزایش شور و نشاط اجتماعی را فراهم می‌سازد و گامی بلند در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت برداشته شده و در آینده نیز منجر به یک شکوفایی بزرگ فرهنگی در منطقه خواهد شد.

گفتنی‌ست دکتر جلالی معاون سیاسی اجتماعی استاندار کرمان، حجت الاسلام مسلمی‌زاده امام جمعه سیرجان، روحی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، دکتر فریدونی معاون پشتیبانی گل‌گهر در آئین افتتاحیه این نمایشگاه سخنرانی کردند.
برچسب: جهان اقتصاد ، گل گهر ، سیرجان ، نمایشگاه کتاب ، اخبار روز ، مسئولیت های اجتماعی ، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر



https://jahaneghtesad.com/direct/805


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |