شنبه 08 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 14118 15:51 1403/01/09

تحقق اشتغال‌زایی با تمرکز بر ظرفیت‌های موجود در منطقه اقتصادی خلیج فارس

دسته‌بندی: صنعت و معدن

تحقق اشتغال‌زایی با تمرکز بر ظرفیت‌های موجود در منطقه اقتصادی خلیج فارس

دسته‌بندی: صنعت و معدن

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس از اشتغال‌زایی بیش از هزار و ۵۰۰ نفری در این منطقه عظیم اقتصادی در سال گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، محمدرضا پیرحسینلو ضمن تبریک مجدد فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت، با اشاره به این که دولت، دغدغه معیشت و امنیت شغلی کارگران را دارد و از سویی تلاش می‌کند تا فرصت‌های شغلی جدید ایجاد شود، گفت: ما نیز به سهم خود طرح‌های توسعه‌ای بسیاری را در دست اقدام داریم و زیرساخت‌ها نیز برای تسهیل سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تقویت خواهد شد و امیدواریم زمینه برای سرعت گرفتن اشتغال‌زایی فراهم شود.

 

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در ادامه اشتغال‌زایی را میوه‌ی تولید و جذب سرمایه‌گذار را کلیدی برای دستیابی به این هدف خواند و افزود: در سال ۱۴۰۲ توانستیم ۱۵۳۳ نفر اشتغال‌زایی داشته باشیم که ۳۳ نفر بیشتر از شاخص تعهدی سالانه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس بود و این مسئله پویایی و رونق این منطقه عظیم صنعتی را نشان می‌دهد.

 

وی تعداد افراد شاغل در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس را ۱۴ هزار و ۴۸ نفر عنوان کرد و گفت: از استخدام‌های امسال ۱۲۰۱ نفر بومی بودند که موید جذب ۸۳ درصدی بومیان و توجه به ظرفیت‌های موجود در هرمزگان است .

 

پیرحسینلو در خصوص نحوه ی استخدام این نیروها نیز گفت: اکثر این نیروها از طریق سایت مدیریت کار و خدمات اشتغال مجموعه و در شرکت های مستقر به کارگیری شدند.

 

وی در پایان ضمن بیان این که در ماه‌های اخیر، خوشبختانه شاهد سرعت گرفتن فرایند کار و تلاش در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس بوده‌ایم، اضافه کرد: از تمام ظرفیت‌ها در راستای افزایش شاخص‌های تولید و اشتغال در سال پیش رو استفاده خواهیم کرد.

 

برچسب: ایمیدرو ، صنایع معدنی ، منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس ، فرصت های شغلی



https://jahaneghtesad.com/direct/14118


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |