شنبه 08 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 9778 14:30 1402/09/01
سخنگوی اقتصادی دولت اعلام کرد

بسته حمایتی دولت برای بازار سرمایه

دسته‌بندی: بازار سرمایه ، بورس
سخنگوی اقتصادی دولت اعلام کرد

بسته حمایتی دولت برای بازار سرمایه

دسته‌بندی: بازار سرمایه ، بورس

خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت در نشست خبری هفتگی خود با رسانه‌ها، از ارائه بسته حمایتی دولت تا پایان سال برای بازار سرمایه خبر داد.

سید احسان خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت صبح امروز در نشست خبری هفتگی خود با رسانه‌ها، در پاسخ به پرسشی مبنی بر ارائه بسته حمایتی دولت تا پایان سال برای بازار سرمایه، اظهار داشت: تلاش دولت براین مبنا استوار است که بواسطه کاهش نااطمینانی‌ها و افزایش پیش‌بینی پذیری شرکت‌ها و صنایع بورسی، درماه‌ها و سال‌های آینده بازار سرمایه در مسیر متعادل و رو به رشد قرار داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه طرح «سهام یار» از جمله برنامه‌هایی بود که سال گذشته از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار مورد تصویب و اجرا قرار گرفت، افزود: این طرح در روزهای سخت بازار سهام اجرایی شد که توانست اطمینان و اعتماد را در بازار تقویت کند.

 

خاندوزی با اشاره به این که برای مصوبه نرخ خوراک صنایع در شهریورماه امسال، اطلاع رسانی کاملی صورت گرفت، توضیح داد: از این پس به پیشنهادهای مورد نظر در قالب بودجه ۱۴۰۳ و برنامه هفتم توسعه عمل خواهیم کرد.

 

سخنگوی اقتصادی دولت با این بیان که رئیس جمهوری بر رونق و پیش‌بینی پذیری صنایع به ویژه صنایع بزرگ و بورسی کشور تاکید دارد، توضیح داد: بخشی از نااطمینانی‌هایی که در هفته‌های گذشته رخ داد به دلیل مخاطرات بین‌المللی کشورهای منطقه بوده به طوری‌که شاخص‌های بازار سرمایه در ترکیه و کشورهای دیگر هم در ۴۰ روز اخیر با نوسانات قابل توجهی روبرو شده است.

 

وی گفت: سعی می‌کنیم با توجه به شرایط داخلی و خارجی وضعیت بازار سرمایه به گونه‌ای باشد که بتوانیم یکی از مهمترین منابع تامین مالی هم در خصوص بازار اولیه و هم نقد پذیری در بازار ثانویه را دراین بازار هدایت کنیم.

 

بازار

برچسب: بورس ، بازار سرمایه ، بسته حمایتی ، احسان خاندوزی



https://jahaneghtesad.com/direct/9778


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |