پنج شنبه 30 فروردین، 1403

کدخبر: 831 14:59 1401/12/09

برپایی پاویون جمهوری اسلامی ایران در کشور روسیه و مالزی

برپایی پاویون جمهوری اسلامی ایران در کشور روسیه و مالزی

شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان موفق به اخذ نمایندگی انحصار برپایی پاویون ملی ایران در "بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی سیمان روسیه" و "نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت حلال مالزی" گردید.

ظرفیت‌های کم ‌نظیر اقتصادی و تجاری ایجاد شده، فرصت‌های طلایی تجارت در بازار روسیه در دوره اجرای توافق نامه تجارت ترجیجی و آغاز تجارت آزاد کشور روسیه، اهمیت بازار مصرف این کشور و حوزه اوراسیا را برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشورمان چند برابر نموده است.

موقعیت ممتاز مالزی در اتحادیه آ.سه.آن، به عنوان یکی از قدرت‌های برتر اقتصادی جنوب شرق آسیا از یک سو، و موقعیت جغرافیایی کم‌نظیر ایران و ظرفیت اقتصادی بالای آن از سوی دیگر، در کنار اشتراکات فراوان و همسویی‌های بالای فرهنگی و سیاسی می‌تواند افق روشنی را برای آینده مناسبات اقتصادی و تجاری فی‌مابین دو کشور ترسیم نماید.

در همین راستا شرکت نمایشگاه‌های اصفهان با سازماندهی پاویون ملی ایران در رویدادهای مذکور بستری مناسب را برای تولیدکنندگان و فعالان صنایع کشورمان فراهم خواهد نمود تا بتوانند با معرفی توانمندی‌های خود به بازارهای جدید صادراتی دست یابند.

لازم به ذکر است نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت حلال مالزی از تاریخ ۲۱ تا ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۲ در کوالالامپور و بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت سیمان روسیه از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ مهرماه ۱۴۰۲ در مسکو برگزار خواهد شد.

برچسب: جهان اقتصاد ، اخبار روز ، نمایشگاه بین‌المللی صنعت حلال مالزی ، یست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت سیمان روسیه



https://jahaneghtesad.com/direct/831


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |