جمعه 31 فروردین، 1403

کدخبر: 1061 05:10 1401/12/22
درحاشیه همایش «بنگاه، فناوری و رشد اقتصادی» انجام شد؛

امضای تفاهم نامه همکاری طلای زرشوران و دانشگاه صنعتی اصفهان

دسته‌بندی: صنعت و معدن ، معادن
درحاشیه همایش «بنگاه، فناوری و رشد اقتصادی» انجام شد؛

امضای تفاهم نامه همکاری طلای زرشوران و دانشگاه صنعتی اصفهان

دسته‌بندی: صنعت و معدن ، معادن

تفاهم نامه همکاری بین شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران و دانشگاه صنعتی اصفهان در حاشیه همایش «بنگاه، فناوری و رشد اقتصادی» طی امروز امضا شد.

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، تفاهم نامه همکاری شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران، دانشگاه صنعتی اصفهان و شرکت معادن بنیادین سوفار، در حاشیه همایش «بنگاه، فناوری و رشد اقتصادی» با حضور «سیدرضا فاطمی‌امین» وزیر صنعت، معدن و تجارت، «محمدعلی زلفی‌گل» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، «روح‌الله دهقانی فیروزآبادی» معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور، «وجیه ا... جعفری»، رئیس هیات عامل ایمیدرو و جمعی از مدیران این مجموعه‌ها امضا شد.

از جمله مهمترین موضوعات این تفاهم نامه، شامل طراحی مفهومی ترمو هیدرومکانیکی و شیمیایی بیوهیپ استحصال طلا در مقیاس صنعتی توسعه، تکنولوژی مدیریت جریان ترجیحی سیال هیپ در محیط غیر اشباع واکنشی، توسعه باکتری های زیست سازگار با شرایط دمایی و شیمیایی مختلف به منظور استحصال طلا از سنگ معدن و طراحی بستر احداث بر روی دامپ باطله و توسعه تکنولوژی های مرتبط با آن و ژئو مکانیک محیط های غیر اشباع واکنشی است.

همچنین، اجرا و پیاده سازی صنعتی (تحقیق توسعه منتورشیپ و ساخت)، رصد فناوری و بررسی روند های تکنولوژیک هیدرومتالورژی طلا، مدیریت دانش و نیز انتقال تکنولوژی های کلیدی با بهره مندی از توانمندی های اساتید و پژوهشگران دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان محقق اصلی در حوزه تحقیق و توسعه به خصوص در زمینه توسعه باکتری های زیست سازگار با شرایط ماده معدنی، بخش دیگری از موضوع های تفاهم نامه مذکور است.

برچسب: ایمیدرو ، جهان اقتصاد ، اخبار روز ، طلای زرشوران ، باکتری های زیست سازگار



https://jahaneghtesad.com/direct/1061


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |