شنبه 06 مرداد، 1403

کدخبر: 16548 12:30 1403/03/22

افزایش ۱۰۰ میلیون تومانی قیمت کارخانه‌ ای ۳ محصول ایران خودرو

دسته‌بندی: خودرو

افزایش ۱۰۰ میلیون تومانی قیمت کارخانه‌ ای ۳ محصول ایران خودرو

دسته‌بندی: خودرو

ایران خودرو قیمت کارخانه‌ای ۱۳ مدل خودرو مربوط به خرداد ۱۴۰۳ را منتشر کرد که ۳ مدل افزایش قیمت ۱۰۰ میلیون تومانی را تجربه کردند.

ایران خودرو قیمت محصولات خود ویژه خرداد ۱۴۰۳ را منتشر کرد. نگاهی به لیست منتشر شده از سوی این شرکت نشان می‌دهد که از ۱۳ خودروی اعلام شده، ۸ خودرو افزایش قیمت داشته‌اند. با این وجود ۳ خودرو افزایش قیمت حدود ۱۰۰ میلیون تومانی را نشان‌ می‌دهند. این در حالی است که ۵ خودروی دیگر کم‌تر از ۱۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته‌اند.

 

بر اساس لیست منتشر شده قیمت هایما S8 برابر با یک میلیارد و ۳۷۱ میلیون تومان اعلام شده است. این در حالی است که قیمت این خودرو پیش از این یک میلیارد و ۲۷۸ میلیون تومان بود. به بیان دیگر قیمت کارخانه ای هایما S8 حدود ۹۳ میلیون تومان افزایش داشته است.

 

قیمت هایما S7 نیز افزایش حدود ۱۰۷ میلیون تومان را ثبت کرده‌است. قیمت کارخانه ای هایما S7 در لیست جدید ایران خودرو یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان اعلام شده است. این در حالی است که قیمت این خودرو پیش از این یک میلیارد و ۸۳ میلیون تومان بود.

 

هایما S5 نیز بر اساس لیست منتشر شده با ثبت افزایش قیمت ۱۱۷ میلیون تومانی، رکورددار محسوب می‌شود. قیمت کارخانه ای هایما S5 بر اساس اعلام ایران خودرو در خرداد ماه به یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان رسیده است. این در حالی است که پیش از این، قیمت این خودرو برابر با یک میلیارد و ۲۷۸ میلیون تومان بود.

 

  قیمت قبلی قیمت جدید تغییر قیمت
هایما S8 ۱۲۷۸ ۱۳۷۱ ۹۳
هایما S5 ۱۰۵۳ ۱۱۷۰ ۱۱۷
هایما S7 ۱۰۸۳ ۱۱۹۰ ۱۰۷
قیمت‌ها به میلیون تومان است
برچسب: بازار خودرو ، ایران خودرو ، قیمت خودرو ، قیمت محصولات ایران خودرو ، قیمت هایما



https://jahaneghtesad.com/direct/16548


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |