یکشنبه 09 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 13187 10:56 1402/12/09

آموزش نحوه تماشای آنلاین تلویزیون در گوشی های آیفون

دسته‌بندی: فناوری

آموزش نحوه تماشای آنلاین تلویزیون در گوشی های آیفون

دسته‌بندی: فناوری

امروزه گوشی‌های هوشمند نقش پررنگی در زندگی تمامی افراد دارند. از عکاسی و فیلمبرداری گرفته تا دسترسی به تلویزیون. گوشی های آیفون در ایران به دلیل برخی از تحریم‌ها، امکان نصب برنامه‌های ایرانی را ندارند؛ بنابراین در این مطلب قصد داریم، نحوه آموزش تماشای آنلاین تلویزیون با گوشی آیفون را آموزش دهیم تا بتوانید برنامه مورد علاقه خود را هرکجا و هر زمان تماشا کنید. در انتها نیز دو برنامه کاربردی دیوار و پیام‌رسان سروش را که از محبوبیت بالایی میان کاربران ایرانی هم برخوردارند، شرح خواهیم داد تا در صورت تمایل بتوانید به صورت رایگان آن‌ها را دانلود کنید.

پلیکیشن تلوبیون برای ایفون

نام تلوبیون قطعا برای افرادی که گوشی هوشمند دارند، نامی آشنا به حساب می‌آيد؛ در واقع یکی از اصلی‌ترین روش‌ها برای تماشای آنلاین برنامه‌های تلویزیون از طریق نرم افزار تلوبیون صورت می‌گیرد.

فعالیت برنامه تلوبیون برای ایفون به سال‌های قبل می‌رسد، اما از سال ۱۳۹۹ که توسط صداوسیما خریداری شد با انجام تبلیغات گسترده توانست نام خود را در سطح جامعه مطرح کند؛ در واقع تا به امروز حدود 25 میلیون کاربر به سراغ دانلود تلوبیون برای ایفون یا دیگر پلتفرم‌ها رفته‌اند که نشان از موفقیت تلوبیون ios است.

از امکانات تلوبیون می‌توان به امکان تماشای آنلاین تمامی شبکه‌های درون مرزی صدا و سیما اشاره کرد. همچنین دانلود تلوبیون با لینک مستقیم به آرشیو کاملی از برنامه‌های تلویزیونی دسترسی پیدا خواهید کرد. یکی دیگر از امکاناتی که باعث شده بسیاری از کاربران به دانلود رایگان تلوبیون برای آیفون ترغیب شوند می‌توان به امکان تماشای آنلاین تمامی مسابقات داخلی و خارجی فوتبال به‌صورت زنده، پشتیبانی کامل از زبان فارسی و آرشیو بیش از صدها کارتون، انیمیشن و فیلم سینمایی اشاره کرد.

نصب تلوبیون برای ایفون

دانلود تلوبیون برای آیفون و استفاده از تمامی امکانات این VOD رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه جداگانه ندارد. دانلود برنامه تلوبیون برای ایفون از چندین طریق صورت می‌گیرد که در ادامه بهترین روش‌های دانلود تلوبیون با لینک مستقیم ios را توضیح خواهیم داد.

دانلود از طریق سایت تلوبیون

یکی از راحت‌ترین روش‌های دانلود تلوبیون با لینک مستقیم برای ایفون مراجعه به وب‌سایت این نرم افزار است. برای نصب تلوبیون برای ایفون فقط کافی است وارد مرورگر خود شوید و نام telewebion را جستجو کنید. وارد سایت رسمی این برنامه شوید و سپس به بخش دانلودها بروید تا امکان دانلود تلوبیون برای ایفون با لینک مستقیم برایتان میسر شود. در نهایت نسخه مدنظرتان را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا فرایند دانلود به اتمام برسد.

دانلود از طریق استور سیبچه

یکی از روش‌های مطمئن برای دانلود تلوبیون برای ایفون telewebion مراجعه به اپ استور سیبچه است. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که برای دانلود این برنامه یا سایر نرم افزارهای ایرانی باید هزینه اشتراک بپردازید. در ادامه هم نگاهی به دو نرم افزار محبوب و پر دانلود استور سیبچه خواهیم داشت. در با ما همراه باشید.

دیوار؛ بزرگ‌ترین پلتفرم خرید و فروش کالا و خدمات

امروزه کم‌تر کسی پیدا می‌شود که نام دیوار به گوشش نرسیده باشد؛ در واقع این نرم افزار به‌قدری فراگیر شده است که اکثر افراد قبل از خرید یا فروش محصولی، برای استعلام قیمت به دیوار مراجعه می‌کند. برنامه دیوار نسخه ایفون یا دیگر پلتفرم‌ها از امکانات یکسانی برخوردارند و تفاوت محسوسی میان آن‌ها دیده نمی‌شود. دانلود دیوار برای آیفون و درج آگهی در این نرم افزار رایگان است، ولی برخی از خدمات مانند درج آگهی استخدام یا کالاهای خاصی نیازمند پرداخت مبالغ نه‌چندان زیاد است.

برنامه دیوار برای ایفون به‌قدری محبوب شده است که تعداد دفعات دانلود برنامه دیوار برای ایفون و کاربران آن به بیش از 50 میلیون نفر می‌رسد. پس اگر خدمات یا محصولی برای ارائه دارید، بهترین روش برای دیده شدن، نصب دیوار برای ایفون و استفاده از آن است.

معرفی قابلیت‌های دیوار iOS

با دانلود برنامه دیوار برای ios به قابلیت‌های متنوعی دسترسی پیدا می‌کنید که می‌توانید با استفاده از به راحتی کالا یا خدمات خود را پیدا یا ارائه کنید.

اگر خریدار هستید با نصب برنامه دیوار برای ایفون می‌توانید خدمات، اجناس یا کالای مدنظر خود را با فیلتر کردن راحت‌تر از قبل پیدا کنید.

اگر فروشنده هستید، قابلیت‌های جذابی برای بهتر دیده شدن اگهی‌تان با دانلود دیوار ایفون در اختیارتان قرار خواهد گرفت. روزانه تعداد بالایی اگهی داخل اپلیکیشن دیوار برای ایفون درج می‌شود، بنابراین اگهی شما به مرور زمان رتبه از دست می‌دهد. برای برطرف موضوع می‌توانید از قابلیت نردبان استفاده کنید تا اگهی‌تان همیشه در ابتدا فهرست قرار بگیرد.

برای جلب توجه بیشتر آگهی هم می‌توانید از برچسب «فوری» استفاده کنید تا بیشتر مورد توجه کاربران قرار بگیرد.

دانلود برنامه دیوار برای آیفون

برای دانلود برنامه دیوار ایفون چندین روش در نظر گرفته شده است:

  1. مراجعه به وب‌سایت این نرم افزار
  2. دانلود از اپ استور

اولین و بهترین روش برای دانلود دیوار ios مراجعه به وب‌سایت این نرم افزار است که همیشه برای دانلود نسخه جدید دیوار پیشنهاد می‌شود از وب‌سایت دیوار اقدام به نصب این برنامه کنید.

دانلود دیوار برای ios از طریق اپ استور هم امکان پذیر است که یکی از معدود برنامه‌هایی محسوب می‌شود که در اپ استور وجود دارد. برای نصب دیوار برای آیفون تنها کافی است عبارت «دیوار» یا «The Wall» را داخل اپ استور آیفون سرچ کنید. در نهایت منتظر بمانید تا فرایند دانلود و نصب تکمیل شود.

سروش پلاس؛ قدیمی ولی پر امکانات

انتخاب بهترین پیام رسانی ایرانی به‌دلیل برخورداری از امکانات مشابه شاید کار چندان راحتی نباشد؛ چرا که هر کدام از این برنامه‌ها طیف گسترده‌ای از امکانات و قابلیت‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

پیام رسان سروش در واقع یکی از اولین پیام‌رسان‌های ایرانی است که از فعالیت خود را از سال 1397 آغاز کرد و به گفته برخی از کارشناسان این برنامه از روی کدهای متن باز تلگرام ساخته شده است؛ البته کمی بعدتر مدیرعامل پیام‌رسان سروش این موضوع را تکذیب کرد.

در حال حاضر تعداد نصب مستقیم سروش برای ایفون به بیش از 10 میلیون می‌رسد که رقم قابل توجهی برای یک نرم افزار به حساب می‌آید. دانلود سروش برای ایفون از اپ استور امکان پذیر نیست؛ چرا که ایران توسط اپل تحریم شده است و اکثر برنامه‌های ایرانی امکان انتشار روی این پلتفرم را ندارند.

با دانلود سروش برای ایفون با لینک مستقیم به قابلیت‌های بسیار متنوعی دسترسی پیدا می‌کنید که شامل برقراری تماس صوتی و تصویری، تماس پلاس، پرداخت درون کانالی، قابلیت ذخیره‌سازی ابری اطلاعات، بات‌های کاربردی، امکان سنجاق کردن پیام‌ها، پرداخت امن و ایجاد گروه و کانال می‌شود.

پس پیام رسان سروش برای ایفون قادر است تمامی نیازهای شما را در قالب یک اپلیکیشن برطرف کند.

سروش برای ایفون و دیگر پلتفرم‌های محبوب منتشر شده است تا تمامی کاربران ایرانی امکان نصب برنامه سروش برای ایفون یا دیگر گوشی‌های هوشمند خود را داشته باشند. همچنین تمامی قابلیت‌های گفته به‌صورت رایگان در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و برای دانلود سروش با لینک مستقیم برای ایفون نیازی پرداخت هزینه‌های اشتراکی نخواهد بود.

نحوه دانلود سروش برای ایفون رایگان

نصب سروش برای ایفون بسیار ساده است و از چندین راه امکان پذیر است، ولی راحت‌ترین روش برای دانلود برنامه سروش برای ایفون، مراجعه به وب‌سایت این برنامه محبوب است. داخل وب‌سایت سروش شما می‌توانید متناسب با سیستم‌عامل دستگاه خود، این پیام‌رسان محبوب ایرانی را نصب کنید. همچنین یکی دیگر از روش‌های دانلود سروش پلاس برای ایفون مراجعه به اپ استور سیبچه است که همیشه جدیدترین نسخه از نرم افزارهای ایرانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

برچسب: آیفون ، سایت دیوار ، پیام‌رسان سروش



https://jahaneghtesad.com/direct/13187


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |