برگزاری اولین همایش بیمارستان سبز در بیمارستان شریعتی اصفهان

اولین همایش بیمارستان سبز در بیمارستان شریعتی اصفهان برگزار شد.

اولین نمایشگاه نظام مدیریت سبز و همایش بیمارستان سبز با حضور روحی، رئیس بهینه سازی مصرف گاز استان، رئیس اداره روابط عمومی و رئیس بیمارستان شریعتی اصفهان برگزار شد.

شناسه خبر: 6769
اولین همایش بیمارستان سبز در بیمارستان شریعتی اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار جهان اقتصاد؛ حمید مقاره دهکردی رئیس بیمارستان شریعتی اصفهان در این همایش گزارشی از نحوه مصرف و همچنین اقدامات انجام شده در بیمارستان برای صرفه جویی در مصرف انرژی ارائه داد .

در ادامه رئیس بهینه سازی مصرف گاز استان ضمن ارایه گزارشی از مصرف انرژی در کشور و یارانه های مربوط در این زمینه گفت:بر خلاف تصور عموم باید به این نکته اشاره کنیم که مصرف گاز و برق و آب همانند زنجیر به همدیگر مرتبط هستند و صرفه جویی در مصرف برق، صرفه جویی در مصرف گاز هم هست .

پژمان روحی به فرهنگ سازی مصرف انرژی اشاره کرد و گفت :محیط زیست دیگر موضوع فانتزی نیست و بقای ما در گرو حفظ منابع انرژی و محیط زیست است و ما منابع انرژی را از گذشتگان به ارث نبردیم بلکه از آیندگان به امانت گرفته ایم .

در پایان همایش، رئیس بهینه سازی مصرف گاز استان ضمن تشکر از رئیس بیمارستان شریعتی اصفهان و مسئولین دخیل در بهینه سازی مصرف از کارهای انجام شده در بیمارستان در خصوص صرفه جویی مصرف انرژی ابراز خوشنودی کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار