موثرین و افراد مرجع باید در اطلاع رسانی دستاوردهای امیدآفرین فولاد مبارکه مشارکت کنند

ویژه برنامه هفته دفاع مقدس با سخنرانی سردار رمضان شریف، رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس ظهر امروز با حضور جمعی از کارکنان شرکت فولاد مبارکه در مسجد جامع این شرکت برگزار شد.

شناسه خبر: 174545
موثرین و افراد مرجع باید در اطلاع رسانی دستاوردهای امیدآفرین فولاد مبارکه مشارکت کنند

رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در حاشیه این ویژه‌برنامه به خبرنگار فولاد:

- دفاع مقدس علی‌رغم مشکلات برکات زیادی برای کشور به‌همراه داشت و یکی از برکات آن پس از سال‌ها، حضور در جمع کارکنان و مدیران فولاد مبارکه است؛ این شرکت دستاورد عظیمی برای انقلاب است چرا که در قبل از انقلاب چنین زیرساختی وجود نداشته و این شرکت در اوج جنگ و تحریم‎های ظالمانه ساخته شده و بسیار افتخار آمیز است.

- مدیرعامل محترم گزارش کامل و شوق‌انگیزی در خصوص فعالیت و محصولات شرکت ارائه کرد که انواع تولیدات فولاد مبارکه در گریدها و کاربردهای مختلف نیاز کشور را در این حوزه برطرف می سازد و همچنین نیاز اولیه بسیاری از صنایع کشور را تأمین می‌کند.

- مجموعه شرکت فولاد مبارکه اقدامات بسیار قابل تحسینی را با طراحی و راهبرد مدیران و اجرای آن‌ها توسط کارکنان به ثمر رسانده است و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت جهاد تبیین، نیاز است همگی برای اطلاع مردم از این دستاوردهای غرور آفرین تلاش نماییم. همچنین به نظر بنده موثرین و افراد مرجع باید در اطلاع رسانی دستاوردهای امیدآفرین فولاد مبارکه مشارکت کنند.

- فولاد مبارکه برای ۳۵ هزار نفر به صورت مستقیم و ۴۰۰ هزار نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال‎زایی کرده که این اعداد قابل توجه است و نیاز است اردوهای راهیان پیشرفت دانشجویان، بازدید اساتید کشور و به‌ویژه مدیران ارشد رسانه‎های ملی از این شرکت با قوت ادامه یابد.

- یکی از رویکردهای بسیار خوب فولاد مبارکه نقش آفرینی در حوزه مسئولیت‎های اجتماعی است؛ این شرکت تلاش‎های خوبی برای روستاهایی که در گستره استان اصفهان قرار دارند بویژه در زمینه رونق و توسعه مدارس، ورزشگاه‎ها و آب آشامیدنی انجام داده است که باید به اطلاع مردم برسد.

- باید در مقابل عملیات روانی و رسانه‎ای دشمن که با یک خبرسازی که صحت و سوقم آن تایید نشده است، برای کل افکار عمومی فضا سازی می‎کند تلاش کنیم فعالیت‎های فولاد مبارکه را اطلاع رسانی کنیم. 


 

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار