قیمت دینار عراق امروز شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳

قیمت دینار عراق امروز شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ به رقم پنج هزار و ۳۴۰ تومان (یکصد دینار) رسیده است. به این ترتیب، قیمت دینار عراق از ابتدای مهرماه تا کنون دست کم ۱۶ درصد رشد کرده است. در حالی دینار از ابتدای آبان در کانال پنج هزار تومانی پیشروی می‌کند که در تاریخ خود موفق به فتح این قله نشده بود.

شناسه خبر: 175478
قیمت دینار عراق امروز شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳

به گزارش جهان اقتصاد ،قیمت دینار عراق امروز شنبه 5 آبان 1403 به رقم پنج هزار و 340 تومان (یکصد دینار) رسیده است. قیمت یکصد دینار عراق از چهار هزار و 610 تومان در آغاز معاملات ارزها در روز اول مهر به پنج هزار و 340 تومان در لحظه تنظیم این گزارش رسیده است که حاکی از رشد 15.8 درصدی قیمت دینار عراق طی یک ماه گذشته است.

باید اشاره داشت که همزمان با آغاز رشد قیمت دلار از روزهای ابتدایی مهرماه، رشد قیمت دیگر ارزها نیز آغاز شده و قیمت دینار عراق نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. به این ترتیب، قیمت یکصد دینار عراق از ابتدای مهر تا کنون بالغ بر 730 تومان گران‌تر شده است.

نکته جالب توجه دیگر اینکه قیمت دینار عراق حتی در بحبوحه سفرهای زیارتی محرم و صفر یعنی از نیمه تیرماه تا نیمه شهریورماه امسال نیز با وجود جهش تقاضا، به این نقطه قیمتی نرسیده بود. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار