آغاز فرایند ثبت نام در سی و ششمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان تهران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، گفت: فرایند ثبت نام در سی و ششمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان تهران آغاز شد.

شناسه خبر: 175560
آغاز فرایند ثبت نام در سی و ششمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان تهران
به گزارش پایگاه خبری "جهان اقتصاد" به نقل از  روابط‌ عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران محمد آذر پناه اظهار کرد: سی‌ و‌ ششمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در راستای اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار و با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ خلاقیت و نوآوری، ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش و تجلیل از کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی نمونه، هر ساله در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود.

 

آذر پناه  افزود: ثبت‌نام سی‌ و‌ پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی نمونه استان تهران از امروز 5 آبان ماه 1403 آغاز و تا پایان ماه جاری ادامه می‌یابد.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با بیان اینکه این جشنواره در سه بخش اقتصادی صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می شود افزود: علاقمندان به این سه بخش جهت ثبت نام می توانند با مراجعه به سامانه این رویداد به نشانی http://emtenan.mcls.gov.ir/ ثبت نام خود را قطعی کنند.

 

آذرپناه جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید را فرصتی مناسب برای شناسایی خلاقیت ها و نوآوری های جامعه کار و تولید بیان کرد و افزود: این جشنواره هرساله همزمان با هفته کارگر با هدف تشویق و تجلیل از فعالین، کارگران ومدیران واحدهای تولیدی و شناسایی کارگران خلاق، گروه های کارگری نمونه و مدیران موفق واحدهای تولیدی در سطح استانی برگزار می گردد که نهایتا نفرات برتر هر استان مورد تجلیل و تقدیر قرار می گیرند که این امر فرصتی مناسب برای تقویت فرهنگ کار از طریق معرفی نیروی کار برتر و برگزیدگان استانی در سطح ملی است.
 
 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار