جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 2823 16:39 1402/03/05
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت:

مدیریت سهام عدالت به مردم واگذار می شود

دسته‌بندی: بورس
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت:

مدیریت سهام عدالت به مردم واگذار می شود

دسته‌بندی: بورس

خبر مهم برای سهام عدالتی ها / نحوه مدیریت سهام عدالت تغییر می کند !

مجید عشقی روز پنجشنبه در جلسه شرکت های تعاونی سهام عدالت مازندران در سالن اجتماعات فرمانداری بابل افزود : در زمان حاضر یکی از دغدغه‌های اصلی ما این است که ساختار مردمی و قابل اعتماد واگذاری سهام عدالت از پایین جامعه با اتکا به مردم شکل بگیرد .

وی نقش مردم و تعاونی‌ها را در مردمی سازی سهام عدالت بسیار برجسته شمرد و خاطرنشان کرد : با سفر به استان های مختلف از روند برگزاری مجمع های عمومی تعاونی های سهام عدالت مطلع می شویم و نقاط قوت و ضعف را بررسی می کنیم.

وی بیان کرد: شرکت‌های تعاونی باید با اتکا به مردم نه فامیل بازی جایگاه واقعی خود را پیدا کنند و ما با حساسیت این اصل را دنبال می‌کنیم .

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ادامه داد : شورای عالی بورس مرجع نهایی تصمیم گیری در خصوص سهام عدالت است و هیچ‌کس نظر شخصی خود را در این خصوص اتخاذ نمی کند.

وی تصریح کرد : در صورت واگذاری سهام عدالت به تعاونی‌ها و مردم دولت وظیفه نظارتی خود را حفظ می کند و با حساسیت این امر را دنبال می‌کند .

عشقی اضافه کرد : ثروتی که در سهام عدالت موجود است می‌تواند زمینه توسعه و پیشرفته استان ها را فراهم کند و مازندران هم در این خصوص از جمله استان‌های پیشرو است.

از مجموع ۴۹ میلیون سهام عدالت موجود در کشور دو میلیون و ۶۰۰ هزار سهامدار از مازندران هستند.

برچسب: جهان اقتصاد ، سازمان بورس ، اوراق بهادار ، سهام عدالت ، تعاونی ، مجید عشقی ، اخبار روز



https://jahaneghtesad.com/direct/2823


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |