شنبه 06 مرداد، 1403

کدخبر: 1119 18:25 1401/12/25

حفظ محیط زیست اولویت اجرای پروژه های هلدینگ پتروپالایش اصفهان است

دسته‌بندی: کشاورزی ، انرژی ، جامعه

حفظ محیط زیست اولویت اجرای پروژه های هلدینگ پتروپالایش اصفهان است

دسته‌بندی: کشاورزی ، انرژی ، جامعه

سخنگوی هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: حفظ محیط زیست و هدیه هوایی پاک به شهروندان از مهم ترین اهداف اجرای ۴۰۰ پروژه در هلدینگ پتروپالایش اصفهان است.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، احمدرضا عظیمی در آئین غرس نهال که در این شرکت به بهانه هفته درختکاری برگزار شد، اظهار داشت: کاشت نهال در واقع نوعی توجه به طبیعت است و برای همه ما یادآور می شود که در آستانه فصل بهار  که دوران احیای طبیعت است به حفظ محیط زیست توجه داشته باشیم.

وی افزود: کاشت نهال در محیط های صنعتی از نیازهای اصلی است چرا که این امر به بهبود کیفیت هوا کمک قابل توجهی دارد.

سخنگوی هلدینگ پتروپالایش اصفهان در ادامه با بیان اینکه افزایش سرانه فضای سبز در هلدینگ پتروپالایش اصفهان همواره مورد تاکید مدیریت و اعضای هیات مدیره است، ابراز داشت: در حال حاضر نیز سرانه فضای سبز هلدینگ پتروپالایش اصفهان در زمینه کاشت درختان مناسب با اقلیم اصفهان از جایگاه خوبی برخوردار است اما این روند ادامه دارد و شاهد توسعه این فضا هستیم.

وی با بیان اینکه مناسب سازی گونه های کاشت شده در هلدینگ پتروپالایش اصفهان متناسب با شرایط اقلیمی و بحران آب موجود در اصفهان همواره مورد توجه بوده است، اضافه کرد: همچنین از سازوکارهایی مانند استفاده از آب‌های خاکستری و آب سیستم‌های تصفیه فاضلاب این امکان را فراهم می‌کند که با درختکاری، بتوانیم وضعیت کیفیت هوا را بهبود ببخشیم.

با بیان اینکه در این شرکت نیز بهبود شرایط زیست محیطی در همه ابعاد مورد توجه بوده است، اضافه کرد: ۴۰۰ پروژه در دستور کار هلدینگ پتروپالایش اصفهان همه با اهداف زیست محیطی راه اندازی شده و می تواند حداکثر تا چهار سال آینده تاثیر بسزایی در کاهش آلاینده های جوی داشته باشد.

 

 

برچسب: جهان اقتصاد ، بحران آب ، اخبار روز ، هلدینگ پتروپالایش اصفهان ، سرانه فضای سبز ، شرایط اقلیمی



https://jahaneghtesad.com/direct/1119


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |