یکشنبه 30 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 15388 13:20 1403/02/18

ترمیم زیرساخت های شبکه برق در بندرلنگه

دسته‌بندی: استان‌ها

ترمیم زیرساخت های شبکه برق در بندرلنگه

دسته‌بندی: استان‌ها

مدیر برق شهرستان بندرلنگه از وارد شدن بیش از 20میلیارد تومان خسارت به زیرساخت های شبکه توزیع بر اثر طوفان و تندباد شدید در این شهرستان خبر داد و گفت: با تلاش نیروهای عملیاتی و اجرایی، خسارات ناشی از طوفان رفع و شبکه توزیع در تمامی مناطق پایدار است.

به گزارش خبرنگار جهان اقتصاد از هرمزگان،محمد علی پارسا با ارائه گزارشی از عملکرد این شهرستان، ضمن قدردانی از همه نیروهای عملیاتی برق این شهرستان اظهار کرد: با تلاش و سعی همه کارکنان و نیروهای عملیات طعم شیرین خدمت بر کام مشترکان و روستاییان این شهرستان نشست.

 

مدیر برق شهرستان لنگه با بیان اینکه بر اثر طوفان و تندباد در این شهرستان، خساراتی به زیرساخت های شبکه توزیع وارد شد، گفت:۱۰۴  اصله پایه فشار متوسط ( به همراه هادی و یراقالات) ۱۲ اصله پایه فشار ضعیف و یک دستگاه پست هوایی ۳۱۵ کیلوولت آمپر در توفان و تندباد خسارت دید.

 

پارسا، هزینه خسارات وارد شده به زیر ساخت‌های برق این ناحیه را بیش از ۲۰ میلیارد تومان برآورد کرد و افزود: این هزینه ها شامل تعویض تجهیزات و نصب پایه های جدید است.

 

توفان و تندباد در  روستاهای حسینه، مغویه، بارچاه، باورد، گزیر، حمیران، گارستانه، چمپه، بستانه و محلات بندرلنگه و بندرکنگ بیشتر آسیب را به زیر ساخت‌های برق وارد کرده بود.

 

به گفته مدیر برق شهرستان بندرلنگه، بخش اعظم این  خسارت ها در شهر بندرلنگه و بخش شیبکوه بوده و در سایر مناطق نیز به‌صورت پراکنده خدمات لازم ارائه شده است.

برچسب: هرمزگان ، ترمیم زیرساخت های شبکه برق در بندرلنگه ، بندرلنگه ، برق شهرستان بندرلنگه



https://jahaneghtesad.com/direct/15388


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |