یکشنبه 09 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 5556 23:51 1402/04/28
«شاهین» و «کوییکR» صدرنشین افت قیمت سایپایی‌ها + جدول

ترمز کاهش قیمت بازار سایپا برید

دسته‌بندی: بازارچه ، خودرو
دسته‌بندی: بازارچه ، خودرو

با رصد بازار خودرو می‌توان گفت ترمز کاهش قیمت در این بازار بریده و امروز هم شاهد افت قیمت سایپایی‌ها در کنار پرطرفدارهای ایران خودرو بودیم.

معافیت تحریمی ۱۲۰ روزه آمریکا برای تسویه بدهی عراق به ایران که کاهش نرخ دلار و خودرو در بازار را به همراه داشت عمده دلیلی است که فعالان بازار خودرو افت قیمت را به آن نسبت می‌دهند و معتقدند که این اقدام آمریکا بازار را تحت تاثیر خود قرار داده است. 

براساس ارزیابی‌ها سایپایی‌ها امروز در بازار کاهش ۲ تا ۵ میلیونی داشتند و با این شرایط بشترین کاهش قیمت به «شاهین» و «کوییکR» رسید و این دو خودرو افت ۵ میلیونی را تجربه کردند. 

قیمت محصولات سایپا در بازار

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲ معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند. 

قیمت «شاهین» امروز در بازار ۵۴۰ میلیون تومانی شد و افت ۵ میلیونی را تجربه کرد. در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییکR» در بازار ۳۳۰ میلیون تومان قیمت خورد و کاهش ۵ میلیون تومانی داشت، «کوییک معمولی» هم در بازار ۳۲۹ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افت ۴ میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد در میان خانواده تیبا هم امروز کاهش ۲ میلیونی در بازار داشتند، با این شرایط «تیبا صندوقدار» در بازار ۳۲۳ میلیونی قیمت‌گذاری شد و «تیبا ۲ معمولی» هم در بازار ۳۳۲ میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم امروز افت ۲ میلیونی داشت و در بازار ۳۲۴ میلیون تومان قیمت خورد. 

 

منبع: اقتصاد نیوز

برچسب: ایران ، دلار ، بازار خودرو ، قیمت خودرو ، ساینا ، کوییک ، بدهی عراق ، شاهین ، تیبا ، اخبار روز، جهان اقتصاد ، تیبا صندوقدار ، کوییک معمولی



https://jahaneghtesad.com/direct/5556


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |