شنبه 01 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 1694 00:34 1402/01/27
تعادل در آلت کوین ها

اتریوم عقب ماندگی از بیت کوین را جبران می کند

دسته‌بندی: اخبار ویژه ، فناوری
تعادل در آلت کوین ها

اتریوم عقب ماندگی از بیت کوین را جبران می کند

دسته‌بندی: اخبار ویژه ، فناوری

پس از پشت سر گذاشتن یک هفته خوب، امروز بیت کوین و اتریوم منفی شده اند. البته افت قیمت آن ها زیاد نیست

دوباره می توان گفت که رمز ارزها مورد توجه قرار گرفته اند و گرچه مثل زمانی که قیمت ها به اوج رسیده بودند، این بازار داغ نیست، اما کم کم نگاه ها را معطوف به خود می کند.

بیت کوین پس از ثبت قیمت های بالای 64 هزار دلار، برای مدتی طولانی روندی نزولی را طی کرد و حالا به نظر می رسد روند نزولی آن به پایان رسیده است. اخیرا در بازار ارزهای دیجیتال قیمت ها رشد خوبی داشته اند و به نظر می رسد توجه افراد زیادی دوباره به این بازار جلب شده است.

امروز بیت کوین با افت یک درصدی در حدود 30500 دلار معامله می شود. رشد هفتگی بیت کوین 8 درصد بوده و در مقیاس ماهانه هم رشد 21 درصدی داشته است.

بیت کوین با ارزش بازار 589 میلیارد دلار، طی شبانه روز گذشته 17 میلیارد دلار معامله شده است.

اتریوم عقب ماندگی خود را جبران کرد

اتریوم هم امروز منفی است اما افت آن جزئی و کمتر از نیم درصد است. این آلت کوین با ارزش بازار 253 میلیارد دلاری، طی شبانه روز گذشته حدود 11 میلیارد دلار معامله شده و هم اکنون قیمت تابلو آن حدود 2100 دلار است.

اتریوم در یک هفته گذشته وضعیت بهتری نسبت به بیت کوین داشته و عقب ماندگی خود را نسبت به بیت کوین جبران کرده است. طی یک هفته گذشته اتریوم 12 درصد افزایش قیمت داشته و در بازه زمانی یک ماهه نیز رشد 26 درصدی داشته است.

تا چند روز قبل بازده هفتگی و ماهانه اتریوم کمتر از بیت کوین بود اما حالا در هر دو بازه زمانی، اتریوم از بیت کوین پیشی گرفته است.

تعادل در آلت کوین ها

برخلاف بیت کوین و اتریوم که امروز افت کرده اند، سایر نمادهای بازار جو منفی ندارند و به طور کلی وضعیت نسبتا متعادل است. تعداد نمادهای منفی و مثبت امروز تقریبا برابر است و در میان نمادهای مثبت، OKB با رشد 11 درصدی بهترین عملکرد را دارد. گراف با رشد 7 درصدی و آربیتروم با رشد 6 درصدی دیگر نمادهای پربازده امروز هستند.

نیر پروتکل هم 5 درصد رشد کرده و مابقی نمادهای مثبت، رشدی کمتر از 3 درصد دارند. اما در میان نمادهای منفی استکس با افت 3 درصدی بیشترین کاهش قیمت را دارد و سولانا با افت 2 درصدی در رده بعدی قرار گرفته است. مابقی نمادهای منفی هم افت کمتر از 2 درصد را ثبت کرده اند.

در مقیاس هفتگی به جز ترون و کوانت که افت کمتر از یک درصد داشته اند، مابقی نمادها رشد کرده اند. بیشترین رشد هم مربوط به نماد آربیتروم با افزایش قیمت 39 درصدی است.

ارزش معاملات کم شد

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با افت حدود نیم درصدی به 1.28 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم 11 درصد کاهش یافته و به رقم 49 میلیارد دلار رسیده است.

ارزش معاملات دیفای 4 میلیارد دلار بوده، در استیبل کوین ها هم 43 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

 

برچسب: جهان اقتصاد ، دلار ، ارز دیجیتال ، رمز ارز ، بیت کوین ، اخبار روز ، آلت کوین ، ترون ، کوانت



https://jahaneghtesad.com/direct/1694


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |