حضور حرفه‌ای در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

بیست و هشتمین دوره‌ی نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در اواخر اردیبهشت ماه در محل برگزاری دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. بی‌تردید استقبال فراوان برندها برای حضور در نمایشگاه و مشارکت بالغ بر ۱۲۰۰ غرفه‌دار در جهت ارائه محصولات فضای رقابتی خاصی را می‌طلبد. باتوجه به فضای نمایشگاه بین‌المللی نفت،گار، پالایش و پتروشیمی مجموعه‌های موفق در این صنعت با توجه به روند تقاضای بازار ، فعالیت‌ها و نوآوری‌های خود را نشان می‌دهند این نمایشگاه از نظر گستردگی و تعداد انبوه شرکت‌کنندگان یکی از پر اهمیت‌ترین نمایشگاه‌ها در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی خواهد بود. برای ایجاد همکاری‌های متقابل بین شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی و تولیدکنندکنندگان و صنعتگران و همچنین امکان سرمایه‌گذاری و عقد قرارداد در این نمایشگاه حرفه‌ای ظاهر شد.

شناسه خبر: 14924
حضور حرفه‌ای در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

ارتباط گیری موثر در نمایشگاه بین المللی نفت و گاز

P:\IT\New Users\دیجیتال مارکتینگ\نمایشگاه\نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی\reportazh\1403.2.3 - 2.jpg

مسئولین هر غرفه برای ارتباط بهتر با مخاطبان و مراجعین از محصولات تبلیغاتی استفاده می‌کنند. هر مجموعه‌ای برای حفظ یکپارچگی کل اعضا و همچنین ارتباط موثر با مراجعین از برخی ابزار تبلیغاتی مانند بج سینه یا کارت آویز استفاده می‌کنند. استفاده از خدمات چاپ افست برای آشنایی با خدمات و سابقه‌ی هر شرکت در این نمایشگاه بسیار کاربرد دارد. مجموعه‌ها برای نشان دادن اعتبار خود و ارتباط سریع با مراجعین از کارت ویزیت و چاپ کاتالوگ برای نمایشگاه بهره می‌گیرند. همچنین استفاده از چاپ بروشور سه لت و چاپ تراکت تبلیغاتی برای نشان دادن محصول و یا خدماتی جدید و یا نحوه‌ی عملیات نفتی نیز در این نمایشگاه مرسوم است. چاپ برگه یادداشت به عنوان یک کالای تبلیغاتی کاربردی به طور قطع در تمامی نمایشگاه‌‌ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، چرا که علاوه بر قسمتی برای یادداشت حاوی اطلاعات جامعی از هر شرکت می‌باشد. علااوه بر تمامی محصولات یاد شده، برای برقراری ارتباط بهتر با بازدیدکنندگان در نمایشگاه می‌توان از هدایای تبلیغاتی و سازه‌های نمایشگاهی نیز استفاده کرد.

اهمیت غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

اگر شما قصد حضور در این نمایشگاه را دارید و می‌خواهید مانند سایر رقبا حرفه‌ای عمل کنید، قطعاً غرفه سازی چیزی است که به شما کمک شایانی خواهد کرد. درواقع غرفه سازی مجموعه ای از عوامل به هم پیوسته بازاریابی است که شما را نسبت به رقبا در نمایشگاه‌های بین المللی منحصر به فرد خواهد کرد. غرفه اولین محل ارتباط شما با مخاطبانتان است پس بهتر است حرفه‌ای عمل کنید. استفاده از سازه‌های نماشگاهی و استندهای تبلیغاتی در کنار سایر ابزار تبلیغاتی مانند کاتالوگ تبلیغاتی، بروشور، تراکت و … ارتباط موثری بین شما و مخاطبتان ایجاد خواهد کرد. با طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی منحصر به فرد می‌توان محصولات و خدمات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد. موفقیت در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی مستلزم حضوری حرفه‌ای و کارآمد در بین سایر رقباست.

استند تبلیغاتی

استندهای تبلیغاتی از ابزار همیشگی و بسیار مفید برای تبلیغ در هر زمان و مکانی است و برای حضور در نمایشگاه بیش از هر وسیله‌ای در زمینه تبلیغات قابل استفاده است. این استندهای تبلیغاتی در انواع و مدل‌های مختلفی طراحی و چاپ می‌شوند. استند ایکس‌ تبلیغاتی، در واقع بنرهای تبلیغاتی ایستاده‌ای هستند که به کمک پایه‌ای فلزی مورد استفاده قرار می‌گیرند و مجموعه‌ای از کالا، تولیدات و خدمات شما را به نمایش می‌گذارند. استند ایکس سبک بوده و به راحتی نصب و حمل می‌شود. از دیگر انواع استندها که در نمایشگاه و در کنار میز کانتر مورد استفاده قرار می‌گیرند، استندهای پاپ آپ و رول آپ هستند که جذابیت‌های خاص خود را دارند.

پرچم تبلیغاتی

پرچم تبلیغاتی یکی از مواردی است که در فضای نمایشگاه های بین المللی بسیار استفاده می‌شود که انواع مختلفی با اهداف گوناگون دارند. پرچم تشریفات، پرچم رومیزی، پرچم ساحلی یا بادبانی از جمله این موارد هستند. اما پیشنهاد ما برای شرکت‌های فعال در نمایشگاه این است که روی هر میز مذاکره از یک پرچم رومیزی که برندشان روی آن چاپ شده است؛ استفاده نمایند. بعلاوه قرار دادن پرچم تشریفات در کنار پرچم ایران، در مدخل‌های ورودی به غرفه، می‌تواند شخصیت و نفوذ برند شما را در چشم مشتریان بیشتر کند. طراحی یکدست پرچم رومیزی و پرچم تشریفات از نکاتی است که باید به آن توجه نمایید. شما برای سفارش چاپ پرچم تبلیغاتی می‌توانید با کارشناسان ما در صبح آگهی تماس بگیرید.

چاپ بنر تبلیغاتی

چاپ بنر تبلیغاتی یکی از محصولاتی می‌باشد که در اکثر نمایشگاه‌ها به خصوص نمایشگاه نفت و گاز مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسیاری از صاحبان کسب و کار برای کاهش هزینه به جای استفاده از سازه‌های نمایشگاهی همچون پاپ آپ نمایشگاهی و … به دنبال استفاده از چاپ بنر برای تبلیغات و به نمایش درآوردن محصولات خود در می‌باشند. کیفیت چاپ بنر، جنس پارچه و … بر روی قیمت چاپ بنر تاثیر گذار می‌باشد.

هدایای تبلیغاتی متناسب با نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

P:\IT\New Users\دیجیتال مارکتینگ\نمایشگاه\نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی\reportazh\1403.2.3 - 3.jpg

برخی از غرفه‌داران برای اثربخشی بیشتر از هدایای تبلیغاتی برای نمایشگاه استفاده می‌کنند تا در ذهن مخاطب خود ثبت شوند و یا با مخاطبان جدید ارتباط بگیرند. این هدایای تبلیغاتی برای موثر بودن در تبلیغات باید کاربردی بوده تا در ذهن بازدیدکنندگان ماندگار شوند. از مهم ترین عوامل جلب توجه در نمایشگاه، با در نظر گرفتن تعداد انبوه مشتریان و حضور پر قدرت رقبا، ارائه‌ی هدایای تبلیغاتی منحصر به فرد است. این کار نشان می دهد که سازمان شما یک مجموعه خلاق و معتبر است. . هدایای تبلیغاتی نشانگر سلیقه‌ی شما در معرفی کالا و خدمات است که موجب افزایش اعتبار برند شما می‌شود. در ادامه برخی از مهمترین هدایای تبلیغاتیمورد استفاده در نمایشگاه نفت و گاز را بررسی می‌کنیم.

خودکار تبلیغاتی

یکی از هدایای تبلیغاتی مناسب برای نمایشگاه، خودکار تبلیغاتی می‌باشد. خودکارهای تبلیغاتی انواع مختلفی از جمله پلاستیکی،‌ فلزی، ست خودکار و روان‌نویس و همچنین خودکار تبلیغاتی نفیس دارد. شما می‌توانید با تهیه خودکار، نام برند و اطلاعات تبلغاتی خود را در ذهن بازدیدکنندگان خود ثبت کنید. شما می‌توانید این خودکارها را طبق بودجه و سلیقه خود سفارش دهید. لازم به ذکر است با استفاده از خودکارهای با کیفیت، در طولانی مدت می‌توانید برای برندتان تبلیغات موثر انجام دهید. پس در نظر داشته باشید بخاطر خرید خودکار تبلیغاتی ارزان، محصول بی کیفیتی دریافت نکنید. در خرید خودکار تبلیغاتی به جوهر و جنس بدنه و کیفیت چاپ توجه کافی داشته باشید.

ساک دستی تبلیغاتی

ساک دستی یک هدیه تبلیغاتی بسیار کاربردی در امور بازاریابی و تبلیغات نمایشگاه محسوب می‌شوند. این بیلبورد تبلیغاتی کوچک نام برند و لوگوی شما را در تمام محل نمایشگاه تبلیغ خواهد کرد. چاپ ساک دستی تبلیغاتی در انواع مختلف ساک دستی پارچه‌‌‌ای، بگ متقال، ساک دستی کاغذی، شاپینگ بگ پلاستیکی و برزنتی انجام می‌‌شود. لازم به ذکر است با توجه به فضای نمایشگاه نفت و گاز، از انواع ساک دستی برای قرار دادن سایر هدایا استفاده می‌شود. ساک دستی پارچه‌ای ماندگاری خوبی داشته و مدت طولانی‌تری برند شما را تبلیغ می‌کند و به محیط زیست آسیبی وارد نمی‌کند. ساک دستی تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی متنوع و مقرون به صرفه است که در نمایشگاه بسیار مورد استفاده است.

لیوان تبلیغاتی

این هدیه تبلیغاتی بسیار تاثیرگذار و کاربردی برای بازاریابی در نمایشگاه‌ها محسوب می‌شوند که همه‌ی افراد می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. لیوان‌ها انواع مختلفی دارند که با توجه به سلیقه، بودجه، رنگ سازمانی و نوع چاپ انتخابی خود، می‌توانید جنس و سایز لیوان را تغییر دهید. لیوان‌های تبلیغاتی عضو جدا نشدنی تبلیغات در نمایشگاه‌ها هستند. گفتنی است در طول مذاکره با مشتریان خود می‌توانید با ماگ‌ تبلیغاتی از آن‌ها پذیرایی کنید که شعار برند شما روی آن حک شده است و مشتری در طول جلسه مدام به آن نگاه می‌کند؛ حتی می‌توانید آن را به عنوانیک هدیه تبلیغاتی به مشتریان ارائه کنید. یکی از مهم‌ترین مزایای این هدیه قیمت مناسب آن است. برای مشاهده انواع لیوان و ماگ تبلیغاتی از طریق وبسایت صبح آگهی اقدام نمایید.

یادداشت تبلیغاتی

دفترچه یادداشت تبلیغاتی برای حضور در نمایشگاه، برندینگ و تبلیغات مناسبی برای برند شما انجام خواهد داد. یادداشت تبلیغاتی انواع مختلفی همچون فنری، سرچسب دار، روکش دار و … دارد. در برگه یادداشت می‌توانید اطلاعاتی همچون لوگو، آدرس و شماره تماس قرار دهید. فراموش نکنید که یادداشت یک هدیه تبلیغاتی ارزان محسوب می‌شود که به وسیله آن به راحتی می‌توانید برند خود را تبلیغ کنید.

ست هدیه مدیریتی

با توجه به رقابت بین صاحبان برند در نمایشگاه، یکی از بهترین گزینه‌ها برای تبلیغات استفاده از ست هدیه مدیریتی برای افراد خاص می‌باشد. ست مدیریتی می‌تواند شامل اقلامی همچون لوازم الکترونیکی، چرمی، صنایع دستی و… باشد. لازم به ذکر است اقلام موجود در این ست طبق سلیقه شما انتخاب شده و محدودیتی در انتخاب آن‌ها وجود ندارد. همچنین شما می‌توانید ست هدیه مدیریتی را به صورت دوتکه، سه تکه و بیشتر در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف خریداری کنید. اقلام این ست می‌تواند شامل پاوربانک، فلش مموری، خودکار نفیس، جاکلیدی و… باشد. با حک اطلاعات تبلیغاتی مانند نام برند، لوگو، شماره تماس و… روی اقلام ست مدیریتی، هدیه‌ای منحصر به فرد در نمایشگاه ارائه دهید.

اهمیت شرکت در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران

این نمایشگاه با محصولات و خدمات بسیار، بالا بودن کیفیت، ارائه‌ی خدمات در سطح بین المللی، با حضور شرکت‌کنندگان جهانی، بسیار بااهمیت است. شرکت‌های نفت،گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از مهم‌ترین و پیشرفته‌ترین شرکت‌ها در سطح جهانی هستند که تمامی اجزا و مجموعه‌های این حوزه را در این نمایشگاه گرد هم می‌آورند. با وجود حمایت متخصصین و سرمایه گذاران داخلی و خارجی، این نمایشگاه سهم بزرگی از اقتصاد و تجارت کشور را رقم میزند. غرفه‌داران ایرانی برای انجام جلسات اقتصادی و یا همچنین عقد قراردادهای بین‌المللی صادراتی باید حضوری پر قدرت و منحصر به فرد در کنار سایر رقبا داشته باشند.

صبح آگهی همراه همیشگی شما در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

بازاریابان و مسئولین هر غرفه در نمایشگاه باید بدانند کدام محصولات تبلیغاتی برای بازاریابی و ارتباط موثر در نمایشگاه‌ نفت و گاز انتخاب می‌شوند. نکته مهم در خرید این ابزارها و هدایای تبلیغاتی این است که با کمترین هزینه بیشترین سود و بازگشت سرمایه را داشته باشید. مجموعه صبح آگهی با داشتن سابقه‌ای درخشان در طراحی هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی و همچنین غرفه سازی، یکی از تولیدکنندگان موفق در این عرصه است. شما باید انتظارات مشتریان و نیاز خود را بدانید و برای مشاهده و خرید هدایای تبلیغاتی به سایت صبح آگهی مراجعه کنید. برای پاسخگویی به سوالات خود با مشاورین و کارشناسان فروش در ارتباط باشید تا با مشاوره‌ی درست بتوانید بهترین محصول را برای نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی انتخاب کنید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار