مدیر عامل شرکت انتقال امواج نوری برنا:

به دنبال تکنولوژی های جدید استفاده از شبکه فیبرنوری در بستر IPهستیم

مدیر عامل شرکت انتقال امواج نوری برنا گفت: نمایشگاه الکامپ باتوجه به فضای تعاملی و پویا، برای ایجاد ارتباطات بین صنعت و بازار و توسعه کسب و کارها، اهمیت ویژه‌ای دارد و فرصتی طلایی برای ارتقای دانش فناوری محسوب می شود.

شناسه خبر: 17360
به دنبال  تکنولوژی های جدید استفاده از شبکه فیبرنوری در بستر IPهستیم

به گزارش " جهان اقتصاد" پریسا حصاری با بیان اینکه یکی از برنامه های مهم شرکت انتقال امواج نوری برنا که سالیان سال است با تمام توان انجام‌می دهد حضور در نمایشگاه‌های مختلف است گفت: نمایشگاه ، مکانی برای نمایش و عرضه ی مستقیم کالاها و خدمات و همچنین بنگاه اطلاعاتی مهمی به حساب می آید، با توجه به قدرت عملیاتی و تاثیرگذاری نمایشگاه ها طبیعتا حضور در آن ها می تواند نتایج بسیار زیادی برای فعالان حوزه های مختلف داشته باشد .

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه الکامپ یکی از نمایشگاه‌های تخصصی محسوب می شود که هر ساله با رویکرد و شعار خاصی برگزار می‌شود گفت: نمایشگاه الکامپِ امسال با شعار «همه باهم برای اقتصاد دیجیتال» برگزار شد که
برپایی این نمایشگاه‌ها به تخصصی شدن بسیاری از دانش‌ها کمک می‌کند و فرصتی برای رشد کسب‌وکار‌های نوپا است.

حصاری در عین حال بیان کرد: شرکت انتقال امواج نوری برنا بزرگترین شرکت فروش و تولید تجهیزات مخابراتی، طراحی و اجرای پروژه های مخابراتی فیبر نوری و FTTH، نگهداری و تست شبکه و انواع بستر های مخابراتی و حفاظتی در کشور است که با محصولات و خدمات جدید خود در الکامپ ۱۴۰۳ حضور داشت.



مدیر عامل شرکت انتقال امواج نوری برنا ادامه داد: در نمایشگاه امسال یکی از جدیدترین تولیدات خود را با عنوان دستگاه شوت میکرو کابل فیبرنوری معرفی کردیم . دستگاه شوت میکرو کابل فیبرنوری یک‌دستگاه پنوماتیکی قوی، ساخت ایران و با کنترلر منحصر به فرد است که کنترل بهینه را تضمین می کند.

وی با بیان اینکه در ایام برگزاری نمایشگاه ،میزبان مسوولان و فعالان حوزه های مختلف و از طرفی همکاران عزیزمان در حوزه های ارتباطاتی بودیم ، گفت: شرکت انتقال امواج نوری برنا علاوه بر تخصص فعالیت خود در زمینه مخابرات و ارتباطات، تاکنون موفق به برگزاری چندین سمینار تخصصی با موضوعات مرتبط این حوزه و با هدف توسعه دانش، تخصص و افزایش اطلاعات و توانایی های مدیران و کارشناسان شده است ، همچنین فعالیت هایی در زمینه فروش و بازاریابی طرح های مخابرات در چندین استان کشور را دارد. درحال‌حاضر این شرکت همراه با متخصصین مجرب این حوزه در حال تحقیق در خصوص تکنولوژی های جدید استفاده از شبکه فیبر نوری و بستر IP است.

مدیر عامل شرکت انتقال امواج نوری برنا، از دیگر دلایل حضور شرکت ها و مجموعه های مختلف در نمایشگاه‌هایی مثل الکامپ، را تثبیت جایگاه و همچنین به دست آوردن جایگاه های هدفمند برشمرد و افزود: برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها می تواند محرکی برای حمایت مخاطبان از تولیدکنندگان داخل و از طرفی فراهم شدن بستری برای شناسایی نیاز مخاطب باشد.

حصاری ادامه داد: همانند دیگر نمایشگاهها که نقاط قوت و ضعفی دارند طبیعتا الکامپ امسال نیز از این‌قاعده مستثنی نیست ولی با توجه به همه این موارد ، انشالله خروجی های مثبتی برای شرکت ها به همراه داشته باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار