پیام تسلیت مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در پی حادثه غم انگیز معدن زغال سنگ و‌درگذشت تعدادی از کارگران جهادگر

در پی حادثه غم انگیز معدن زغال سنگ و‌درگذشت تعدادی از کارگران جهادگر، مدیرعامل فولاد هرمزگان این ضایعه بزرگ را به خانواده های داغدار و تمامی همکاران در حوزه معدنکاری و صنایع تسلیت گفت.

شناسه خبر: 174421
پیام تسلیت مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در پی حادثه غم انگیز معدن زغال سنگ و‌درگذشت تعدادی از کارگران جهادگر

در این پیام آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، که یادآور رشادت‌ها و فداکاری‌های فرزندان این مرز و بوم است، جان باختن تعدادی از کارگران زحمت‌کش و پرتلاش معدن زغال سنگ که در سخت‌ترین شرایط و با تلاشی جهادگونه، همواره برای پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی تلاش می‌کردند و به مانند رزمندگان دوران دفاع مقدس، نمادی از ایثار، همت و مقاومت بودند.  ضایعه‌ای دلخراش‌و بزرگ برای جامعه کارگری و صنعت و معدن کشور است که قلب هر انسانی را به درد می‌آورد.

بی‌تردید، این کارگران قهرمانانی بودند که با سخت‌کوشی و فداکاری در مسیر توسعه صنعتی کشور گام برمی‌داشتند و نام‌شان در حافظه جامعه کارگری و صنعت همواره جاودان خواهد ماند.

اینجانب از طرف خود و تمامی کارکنان و مدیران فولاد هرمزگان، این مصیبت بزرگ را به خانواده‌های داغدار و تمامی همکاران گرامی در حوزه معدنکاری و صنایع مرتبط تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای جان‌باختگان غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر جزیل و سلامتی مسألت دارم.

عطاالله معروفخانی

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار