دبیر قرارگاه روایت پیشرفت و خدمت صنعت نفت خبرداد؛

برگزاری دومین دوره تربیت راویان پیشرفت به میزبانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان

دبیر قرارگاه روایت پیشرفت و خدمت صنعت نفت از برگزاری دومین دوره تربیت راویان پیشرفت صنعت نفت به میزبانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان خبرداد.

شناسه خبر: 10056
برگزاری دومین دوره تربیت راویان پیشرفت به میزبانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان

محمدتقی قریشی در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان داشت: دومین دوره تربیت راویان پیشرفت به مناسبت گرامیداشت شهید سید مجتبی نواب صفوی با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از فعالان شاغل در صنعت نفت به میزبانی هلدینگ پترو پالایش اصفهان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه صنعت نفت، پیشران و پرچمدار قرارگاه راویان پیشرفت در کشور است، افزود: قرارگاه روایت پیشرفت و خدمت صنعت نفت از سه ماه پیش با مدیریت فرمانده مرکز بسیج وزارت نفت راه‌اندازی شده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: هدف این قرارگاه روایت پیشرفت‌هایی است که در روند انقلاب اسلامی و اتفاقاتی که طی ۴۵ سال گذشته در عرصه های مختلف کشور اتفاق افتاده است اما زبان‌گویایی برای بیان این اتفاقات نبوده است.

دبیر قرارگاه روایت پیشرفت و خدمت صنعت نفت گفت: مجموعه وزارت نفت در دفاع مقدس یک هزار و ۱۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده است که یکی ازافتخارات بزرگ صنعت نفت می باشد و تنها وزیر شهید نفت در کشور شهید تندگویان است.

قریشی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت هایی که می‌خواستیم رقم بزنیم عملاً منقطع شد،گفت: دفاع مقدس و جنگ تحمیلی بر ما تحمیل شد و بسیاری از نخبگان شهید و زیرساخت‌های کشور در صنعت نفت آسیب دیدند و تحریم‌ها شروع شد.

وی با اشاره باینکه پیشرفت‌های انقلاب اسلامی‌ بابید روایت شوند افزود: طی سال‌های اخیر در سطح کشور دوره های روایان پیشرفت انجام شده است و در این راستا مجموعه وزارت قرارگاه راویان پیشرفت در کشور می باشد.

دبیر قرارگاه روایت پیشرفت و خدمت صنعت نفت با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر برگزاری تور گردشگری و روایت پیشرفت‌ها تاکید داشتند، بیان کرد: در همین راستا طی دو سال گذشته راهیان پیشرفت بسیج دانشجویی و دانش آموزی شکل گرفته است.

قریشی ادامه داد: دومین دوره مقدماتی تربیت و تعالی راویان پیشرفت و خدمت صنعت نفت با هدف آمادگی نیروهای صنعت نفت برای تبیین دستاورد های این صنعت برای اردوهای راهیان پیشرفت است تا دانشجویان و دانش آموزان به نحو مطلوب با این دستاوردها آشنا شوند.

این مقام مسئول گفت: وزارت نفت پرچمدار و پیشران روایت پیشرفت و خدمات صنعت نفت است که شخص وزیرنفت نیز بر این موضوع تأکید فراوانی داشته و اردوهای پیشرفت صنعت نفت که در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه پیشرفت های کشور باید به خوبی دیده و روایت شوند، بیان داشت: اردوهای روایان پیشرفت در مرحله اول برای خانواده‌های کارکنان صنعت نفت برگزار می شود تا از نزدیک شاهد مجاهدت ها و افتخارات پدران و خانواده‌های خود باشند.

دبیر قرارگاه روایت پیشرفت و خدمت صنعت نفت ادامه داد: نخستین دوره مقدماتی تربیت راویان پیشرفت صنعت نفت، در تهران وبا حضور وزیر آموزش و پرورش و جانشین فرمانده سپاه برگزار گردید.

قریشی اضافه کرد: این رویداد در قالب ۳۲ ساعت کلاس های مقدماتی راهیان پیشرفت و فن بیان با حضور اساتید دانشگاه امام حسین (ع) و معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه برگزار شده است.

دبیر قرارگاه روایت پیشرفت و خدمت صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: دومین رویداد به همت قرارگاه خدمت و پیشرفت صنعت نفت و به میزبانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان برگزار شده است که اولین مجموعه ای است که در بین استانها در این رویداد مهم حضور داشته و در این راستا حدود ۳۰۰ نفر از صنعت نفت و راویان دانشجویی طلبه و دفاع مقدس و دانش آموزی شرکت کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار