خرید زمین شیبا اینو در متاورس + راهنمای کامل

شیبا اینو آلت کوین محبوب شبکه ERC-۲۰ یا همان شبکه اتریوم است. این توکن در دنباله محبوبیت دوج کوین شکل گرفت و همانند آن تبدیل به یک میم کوین محبوب شد. شیبا اینو نام یک نوع سگ شکاری در فرهنگ ژاپنی است. همانند دوج کوین، محبوبیت شیبا اینو از یک شوخی اینترنتی شروع شد. در نتیجه همانند دیگر میم کوین‌ها، ارزش ذاتی یا کاربرد خاصی برای شیبا تعریف نشده بود.

شناسه خبر: 18500
خرید زمین شیبا اینو در متاورس + راهنمای کامل

در طی تقاضایی که جامعه هوادار شیبا اینو داشتند، توسعه اکوسیستم شیبا برای جذب هواداران بیشتر و راضی کردن هواداران فعلی ضروری بود. طی همین تصمیم، شیبا متاورس یا دنیای مجازی اکوسیستم شیبا معرفی شد. جایی‌که می‌توانستید با خرید زمین صاحب دارایی و مالکیت شوید و بسیاری از موارد دیگر! حالا اگر دوست دارید بدانید که چگونه می‌توانید زمین‌های شیبا در متاورس را خریداری کنید، ادامه مطلب برای شماست.

توکن شیبا اینو چگونه شکل گرفت؟

جالب است بدانید که شیبا اینو یک توکن کاملاً حمایت‌محور بود و به‌جز حمایت هواداران شیبا هیچ مزیت دیگری نداشت. در وایت پیپر شیبا نوشته شده است که این توکن برای یک آزمایش ایجاد شده است: اگر یک توکن کاملاً حمایتی باشد چه اتفاقی برایش می‌افتد؟

برای شما هم سوال شد؟‌ شیبا اینو نمونه موفق یک توکن کاملاً حمایتی و مردمی است! شیبا بر اساس تقاضایی که برایش شکل گرفت توانست رشد عجیب‌وغریب قیمت را تجربه کند. البته همچنان ارزش زیادی ندارد اما همین رشد و فراگیرشدن نام شیبا باعث می‌شود تا توسعه‌دهندگان توکن‌های دیجیتال، قدرت حمایت مردمی را دست کم نگیرند!

توکن شیبا

جالب است بدانید که چندسال بعد از شکل‌گیری شیبا، توکن نات کوین هم به همین سبک و با تکیه بر قدرت کامیونیتی توانست ارزش قابل‌توجهی پیدا کند.

شیبا اینو در بستر شبکه بلاکچین اتریوم ایجاد شده است تا امن، پایدار و مؤثر باقی بماند. این مسئله به غیرمتمرکز ماندن آن هم کمک می‌کند.

آشنایی با دنیای مجازی شیبا: شیبا متاورس

شیبا متاورس اشاره به دنیای مجازی شیبا دارد. جایی‌که یک سیستم املاک گسترده دارد و ۱۰۰۵۹۵ قطعه زمین برای آن تعریف شده است. این دنیای مجازی به صاحبان زمین خود اجازه می‌دهد تا با جمع‌کردن منابع ارزشمند و ایجاد درآمد غیرفعال (مثلاً از تبلیغات) کسب درآمد کنند.

علاوه‌براین، در شیبا متاورس مکانیزم‌های کسب درآمد دیگری هم درنظر گرفته شده است. افراد می‌توانند فضای اختصاصی خود را در این محیط مجازی بسازند و مدیریت کنند. البته ارزش هر قطعه زمین در این دنیا بسته به موقعیت آن متفاوت است!

هر قطعه زمین در یک موقعیت خاص از شیبا متاورس قرار دارد. در نتیجه قیمت متفاوتی برای خرید زمین شیبا در متاورس در نظر گرفته می‌شود. برخی از ارزشمندترین زمین‌های این دنیای مجازی غیرقابل فروش شده است تا به عنوان مرکزهای دیدنی شیبا متاورس در اختیار عموم افراد برای بازدید باشد!

تعریف ۴ منطقه در شیبا متاورس

به‌صورت کلی دنیای مجازی شیبا به ۴ منطقه تقسیم‌بندی شده است.

  • منطقه رشد
  • منطقه دفاعی
  • منطقه تکنولوژی
  • منطقه ارزها

زمین‌های هر منطقه به ۴ ردیف مجزا تقسیم‌بندی شده‌اند که هر کدام بسته به محل قرارگیری و میزان عرضه، قیمت متفاوتی پیدا می‌کند. ردیف چهارم زمین‌ها که خز نقره‌ای نام گرفته، شامل ۱۷۰۳۰ قطعه زمین است که قیمت پایه حدودی آن ۰.۲ اتریوم است. ردیف سوم زمین‌ها با نام دم طلایی، شامل ۷۳۵۶ قطعه زمین است و قیمت پایه آن از ۰.۳ اتریوم شروع می‌شود. در ردیف دوم با نام پنجه پلاتینیوم، ۵۷۱۶ قطعه زمین با قیمت پایه ۰.۵ اتریوم قرار دارد. در نهایت ردیف اول زمین‌ها که محدودترین عرضه و بیشترین قیمت را دارد، دندان الماس نامیده شده و شامل ۲۰۲۴ قطعه زمین است که قیمت هر کدام از یک اتریوم شروع می‌شود.

آموزش خرید زمین شیبا در دنیای متاورس

اگر تمایل به خرید زمین در دنیای متاورس شیبا اینو دارید، باید بدانید که کار سختی در پیش ندارید. البته قیمت زمین‌ها نسبتاً بالاست و برای خرید آن‌ها باید اتریوم پرداخت کنید. با مراجعه به سایت shib.io و بررسی زمین‌ها در بازار فروش می‌توانید گزینه موردعلاقه را انتخاب و خریداری کنید.

برای خرید زمین شما به سایت Opensea منتقل می‌شوید. در این سایت می‌توانید یک قیمت پیشنهادی برای خرید بگذارید یا اینکه به صورت فوری با قیمت تعیین‌شده و با پرداخت اتریوم زمین را خریداری کنید.

به‌صورت‌کلی برای خرید زمین شیبا در متاورس، باید ۴ قدم زیر را بردارید.

  1. افزایش موجودی ولت متامسک با میزان لازم اتریوم
  2. وصل کردن ولت به بازار زمین شیبا
  3. ورود به نقشه زمین‌ها و پیدا کردن زمین موردعلاقه
  4. انتخاب گزینه خرید زمین با اتریوم

قدم اول: افزایش موجودی ولت با اتریوم

دنیای متاورس شیبا روی شبکه اتریوم لیست شده است و شما هم برای خرید آن نیاز دارید تا یک ولت مبتنی بر شبکه اتریوم را با ارز دیجیتال اتریوم شارژ کنید. مبلغی که در کیف پول شما هست باید کفاف قیمت زمین و گس فی را بدهد. برای شارژ ولت می‌توانید از یک صرافی متمرکز معتبر مانند همتاپی، خرید اتریوم را انجام دهید و سپس به کیف پول متامسک خود منتقل کنید.

در انتقال اتریوم از صرافی به کیف پول دقت کنید که آدرس کیف پول خود را درست وارد کنید و از طرف دیگر شبکه انتقال اتریوم را روی ERC-20 که شبکه انتقال اتریوم است قرار دهید.

قدم دوم: بازار زمین شیبا و اتصال کیف پول

پس از شارژ کیف پول وقت آن است که به سراغ بازار زمین شیبا در متاورس بروید و کیف پول خود را به آن متصل کنید. برای این کار باید به آدرس Shib.io رفته و در همان صفحه اول، روی آیکون ولت در بالا سمت راست بزنید تا مشابه تصویر زیر، امکان اتصال ولت برایتان ایجاد شود.

اتصال به کیف پول برای خرید زمین شیبا در متاورس

برای اتصال کیف پول باید از یک کیف پول مبتنی بر شبکه اتریوم استفاده کنید. کیف پول پیشنهادی، کیف پول متا مسک است که به‌صورت افزونه روی مرورگر شما هم نصب می‌شود و کار با آن ساده است.

قدم سوم: ورود به نقشه زمین‌ها و انتخاب موردعلاقه

بعد از آن‌که کیف پول متا مسک خود را به سایت متصل کردید، باید روی گزینه Enter the Lands Map بزنید و وارد نقشه زمین‌ها بشوید. در این قسمت می‌توانید بخش‌های مختلفی که برای فروش موجود هستند و همچنین منطقه‌ها و ردیف‌های مختلف زمین را ببینید.

نقشه زمین های شیبا در متاورس

برای اینکه راحت‌تر به زمین موردنظرتان برسید، می‌توانید از فیلترهای قیمت، منطقه یا ردیف زمین استفاده کنید. بعد از اینکه زمین موردنظرتان را انتخاب کنید، درصورتی‌که برای فروش موجود باشد، گزینه خرید با اتریوم یا خرید با شیبا نمایش داده می‌شود.

اگر تمایل دارید با شیبا زمین را در متاورس خریداری کنید، می‌توانید از صفحه خرید شیبا و سپس انتقال به متا مسک برای تأمین هزینه زمین استفاده کنید.

قدم چهارم: خرید زمین و پرداخت هزینه

اگر از قبل کیف پول خود را شارژ کرده‌اید، کافی است روی گزینه خرید با اتریوم کلیک کنید تا با رجوع به کیف پول و تأیید شما، زمین خریداری شود.

اگر زمینی از قبل خریداری شده باشد، همچنان شما می‌توانید با پیشنهاد قیمتی بالاتر آن را از خریدار زمین بخرید. برای این کار به Opensea ارجاع داده می‌شوید تا بتوانید قیمت پیشنهادی خودتان را برای قطعه زمین مشخص‌شده اعلام کنید.

دقت کنید که در سایت Opensea صاحبان زمین شیبا در متاورس می‌توانند زمین خود را با هر قیمتی به فروش بگذارند. اگر قیمت مدنظر موردقبول شما باشد می‌توانید همان لحظه با پرداخت اتریوم، قطعه زمین موردنظر را خریداری کنید. درغیراین‌صورت می‌توانید قیمت پیشنهادی خودتان را قرار دهید تا صاحب آن قطعه زمین تصمیم بگیرد که به شما بفروشد یا نه.

خرید زمین شیبا در متاورس ارزشمند است؟

متاورس یک مفهوم انتزاعی بود که دوسال قبل سر زبان‌ها افتاد. بااین‌حال، هنوز ساختار مشخصی ندارد، سطح گرافیکی آن بهبود نداشته و بعد از یک مدت زمانی دیگر کسی به سراغ آن نرفت. به‌نظر می‌رسد که متاورس تبدیل به یک ترند زودگذر شد و برای اینکه بتواند جایگاهی که برای خود تعریف کرده است را به دست بیاورد، نیازمند توسعه بسیار بیشتری است.

بااین‌حال، اگر پول اضافه‌ای داشته باشید که به آن نیاز ندارید و از طرف دیگر به آینده هرچند دور متاورس خوش‌بین هستید، به نظر می‌رسد خرید زمین شیبا در متاورس کار چندان اشتباهی هم نباشد. البته نباید کاربرد خاصی از آن انتظار داشته باشید یا فکر کنید که قیمت زمین شما در فاصله کوتاهی حتماً رشد می‌کند. بلکه کاملاً باید یک خرید شانسی را به جان بخرید تا شاید در آینده به انتخاب خود افتخار کنید! از امروز کسی نمی‌داند که با وجود رشد چشمگیر حوزه هوش مصنوعی، چه اتفاقاتی در انتظار مفهوم متاورس و زمین‌های شیبا در متاورس است!

جمع‌بندی

خرید زمین شیبا در متاورس کار سختی نیست. کافی است کیف پول متا مسک را شارژ کنید و از سایت Shib.io زمین موردنظرتان را برای خرید انتخاب کنید. اما این خرید یک خرید پرریسک است و توصیه نمی‌شود با سرمایه‌ای که به آن نیاز دارید به سراغش بروید. بنابراین سعی کنید تنها درصورتی‌که اقدام به خرید کنید که اولاً بسیار دوراندیش باشید و دوماً به آن مبلغ نیازی نداشته باشید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار