سرمایه‌گذاری در کیش، کلید برد آینده است

مدیر بازاریابی و تبلیغات سازمان منطقه آزاد کیش در یک گفت و گوی اختصاصی با روزنامه جهان اقتصاد به بیان توسعه گردشگری، راهکارهای جذب گردشگر و بسته‌های متنوع سرمایه‌گذاری در بخش های مختلف به ویژه در حوزه گردشگری این منطقه آزاد پرداخت.

شناسه خبر: 15675
سرمایه‌گذاری در کیش، کلید برد آینده است
به گزارش روزنامه جهان اقتصاد، ناصر قاسمی نیا با بیان اینکه سیاست‌های کلی سازمان منطقه آزاد کیش در توسعه گردشگری است، گفت: در این خصوص بسته‌های متنوع سرمایه‌گذاری در بخش های مختلف به ویژه در حوزه گردشگری برای این منطقه تهیه و تبیین شده که یکی از این بخش‌ها، گردشگری است.
وی افزود: در بسته‌های سرمایه‌گذاری توسعه گردشگری مشوق‌هایی برای ایجاد و توسعه مراکز اقامتی، تجاری، تفریحی و گردشگری سلامت تبیین شده است. توسعه اقتصاد دریامحور و مبانی که وجود دارد برای امکانات تفریحی قابل استفاده از منابع دریایی از دیگر محورهای موجود در بسته‌های سرمایه‌گذاری منطقه آزاد کیش در توسعه گردشگری است.
سرپرست مدیریت بازاریابی و تبلیغات منطقه آزاد کیش، اظهار داشت: با توجه به اینکه جزایر هندورابی از جزایر بکر ایران است در بسته‌های سرمایه‌گذاری که در نمایشگاه‌ها و رویدادهای مختلف ارائه شد برای ایجاد زیرساخت‌ها و توسعه گردشگری این منطقه مشوق‌های لازم عرضه شده است. سرمایه‌گذاران می‌توانند از طریق سایت یا ارتباط‌گیری نسبت به این بسته‌های سرمایه‌گذاری اطلاع حاصل کنند.
قاسمی‌نیا، مباحث بازاریابی و تبلیغات را از جمله موضوعات مهمی اعلام کرد که در بحث توسعه گردشگری داخلی و خارجی در منطقه آزاد کیش دنبال می‌شود.
وی تصریح کرد: در این زمینه برنامه‌های مختلفی از جمله برگزاری جشنواره‌ها، حضور در رویدادها و نمایشگاه‌ها در دستور کار قرار گرفته است تا گردشگران داخلی و خارجی با ظرفیت‌های کیش آشنا شوند. بازارهای هدف متفاوتی در حوزه توسعه گردشگری در منطقه آزاد کیش تعریف شده است.
مدیر بازاریابی و تبلیغات سازمان منطقه آزاد کیش در پایان تبیین بسته‌های یک تا ۳ روزه بازدید تورها از جزیره هندورابی در آژانس‌های مسافرتی و ایجاد مراکز اقامتی موقت را از دیگر زیرساخت‌های این سازمان در مسیر جذب و توسعه گردشگری کیش عنوان کرد.
ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار