آی.لند الگویی برای شهر گردشگری آبادان

مدیر روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: آی.لند سرزمین ایرانیان، می تواند الگویی برای ساخت شهر هوشمند و یا گردشگری آبادان باشد.

شناسه خبر: 175373
آی.لند الگویی برای شهر گردشگری آبادان

 

به گزارش پایگاه خبری "جهان اقتصاد" به نقل از  روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، معاون فنی و زیربنایی، مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی، مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند با همراهی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه اروند از مجموعه اقتصادی، تجاری و گردشگری و منطقه ویژه اقتصادی سرزمین ایرانیان (آی .لند)، بازدید کردند.

مدیر روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند در بیان این بازدید، اظهار داشت: در این بازدید که قائم مقام مدیرعامل منطقه ویژه زرندیه نیز حضور داشت؛ پیرامون فعالیت هایی که قرار است در این شهر مدرن انجام شود توضیحاتی ارئه شد.

محمود ازند، افزود: (آی.لند) سرزمین ایرانیان با وسعت ۱۴۰۰ هکتار، واقع در منطقه ویژه اقتصادی زرندیه در۳۵ کیلومتری تهران به عنوان قطب جدید تفریحی و گردشگری کشور، از بخش های متنوعی نظیر بخش شهر نمایشگاهی خودرو – مجتمع فرودگاهی و خدمات بین راهی، بخش پیست کورس اسب (سوارکاری)، بخش پیست های خاکی، رالی، ورزش های آبی و خاکی ، مجتمع های دانش بنیان ، شهر سلامت ، شهر دانشگاهی و… تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات متمایز، با کیفیتی استاندارد که تجربه و سبک نوینی از زندگی را نوید می دهد، به عنوان رسالت اصلی این مجموعه مدنظر است، اذعان داشت:امیدوار هستیم تا با یک الگوبرداری صحیح و دعوت از سرمایه گذاران بعنوان یک فرصت و ظرفیت بتوانیم شهر گردشگری آبادان را طراحی نمائیم.

مدیر روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: این پروژه در راستای برنامه های توسعه ای کشور در امور گردشگری، تفریحی، ورزشی و رفاهی در قالب استاندارد های بین المللی و با هدف سبک تازه ای از زندگی مدرن و پایدار برای ایرانیان، اجرا شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار