دیدار معاون اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری و همراهان با مدیرعامل برق منطقه ای اصفهان

با هدف آگاهی از میزان پیشرفت پروژه های در حال اجرا ، دکترمحمد کاظم منزوی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی استانداری ، مهندس غفاری مدیر عامل شرکت شهرک ها و مهندس رحمتی مدیر صمت استان چهار محال و بختیاری با مهندس محسنی مدیرعامل برق منطقه ای اصفهان دیدار و گفتگو نمودند.

شناسه خبر: 175113
دیدار معاون اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری و همراهان با مدیرعامل برق منطقه ای اصفهان

به گزارش روابط عمومی برق منطقه ای اصفهان در این جلسه   مهندس سعید محسنی مدیر عامل  این شرکت به همراه معاونین برنامه ریزی و تحقیقات ، هماهنگی و جمعی از مدیران شرکت به تبیین  آخرین وضعیت شبکه استان چهار محال و بختیاری و برنامه های پیش رو پرداختند .

بنابراین گزارش در جلسه مذکور مهندس محسنی ضمن اشاره به طرحهایی که در سال جاری در راستای افزایش قابلیت اطمینان و تامین برق مشترکین خانگی و صنعتی در پست ها و شبکه های انتقال و فوق توزیع انجام گرفته به ارائه برنامه و طرحهای این شرکت تا اوج بار سال آینده اشاره نمود .

در ادامه دکتر منزوی معاون استاندار استان چهارمحال و بختیاری ضمن تشکر از همکاران در شرکت برق منطقه ای اصفهان  بر اجرای هرچه سریعتر پروژه ها با توجه به محدود بودن فصل کار در این استان تاکید نمود وگفت: سعی شود با توجه به شرایط خاص استان و محدود بودن زمان برای اجرای پروژه ها ، سرعت کار بیشتر شود تا بتوانیم ارائه خدمت در زمان مناسب به مردم شریف استان چهار محال و بختیاری را داشته باشیم .

 

ارسال نظر