نجفی در شورای اداری کارکنان:

کارکنان خود را برای تحول و نوگرایی در دانشگاه آماده کنند

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) در شورای اداری کارکنان این واحد، با تجلیل از زحمات کارکنان دانشگاه، ایجاد تحول رو به پیشرفت سازمانی را یکی از مهم‌ترین عوامل اقبال عمومی و تمایز خواند و خواستار توجه همگانی به این خصیصه شد.

شناسه خبر: 11308
کارکنان خود را برای تحول و نوگرایی در دانشگاه آماده کنند

پیام نجفی با تبریک ایام ولادت حضرت زهرای مرضیه(س) و گرامیداشت روز زن گفت: انتظار حاکمیت و مجموعه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی، مساله محوری و حضور پر رنگ واحدهای دانشگاهی در حل مسائل ملی و استانی است و تحقق این امر مهم مرهون تلاش صادقانه کارکنان و اعضای هیات علمی این مجموعه است.

وی با تجلیل از زحمات کارکنان این واحد دانشگاهی خاطرنشان کرد: در ماراتن رقابت مراکز علمی در کشور، نگاه ویژه به تحول‌گرایی و تحول‌خواهی از مهم‌ترین عوامل پیشرفت و تمایز نسبت به سایر رقباست. بنابراین احساس نیاز به تحول مثبت در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف باعث دغدغه‌مندی و عدم رضایت به رکود و شرایط یکنواخت شده و موجب یافتن راهکار مناسب برای خواسته‌های جدید است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه لازم است کلیه کارکنان و اعضای هیات علمی خود را برای تحول و نوگرایی در محیط کار آماده کنند، تصریح کرد: در رویکرد جدید دانشگاه، تحول در ساختار بخش‌های مختلف، مورد نظر مدیران دانشگاه است و در آینده‌ای نه چندان دور، شاهد پوست‌اندازی و نوآوری در بخش‌های مختلف دانشگاه اعم از آموزش و شیوه‌های آموزشی، پژوهش، بین‌الملل و تعامل با دانشگاه‌های خارجی و سایر قسمت‌ها خواهیم بود.

نجفی با اشاره به اینکه یکی از نقاط آسیب‌زا در یک نهاد، عدم فرصت کافی برای تعاملات میان سازمانی است، افزود: یک سازمان زنده و پویا، سازمانی متشکل از اعضایی متعهد، دلسوز و رضایتمند از مجموعه شاغل در آن است و کسب رضایتمندی از اعضا در صورت وجود ارتباطات، میان سلسله مراتب سازمانی از بالاترین عضو تا پایین‌ترین مراتب حاصل می‌شود.

وی بیان کرد: پیشنهاد می‌کنم برای حل این معضل، شورای مشورتی کارکنان به صورت حوزه‌‎‌ای و برای حوزه‌ها و بخش‌های مختلف دانشگاه تشکیل شود و پس از طرح مسائل و دغدغه‌های هر حوزه، جمع‌بندی و حل مسائل به صورت متمرکز میان نمایندگان هر بخش و هیات رییسه واحد صورت گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار