پیام تبریک مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان به مناسبت روز خبرنگار

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریک صادر نمود.

شناسه خبر: 6236
پیام تبریک مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان به مناسبت روز خبرنگار

خبرنگاران پیامبران آگاهی‌بخش و راوی حقیقت هستند . آنچه در جامعه و پیرامون ما می گذرد نیاز به روایت کردن دارد. روایتی که منجر به آگاهی بخشی گردد و در این بین وظیفه خبرنگار بسیار مهم و تاثیرگذار است. در عصر ارتباطات و رسانه که شاهد ظهور انواع و‌اقسام وسیله های ارتباطی و رسانه ای هستیم و سرآمد آنها هوش مصنوعی است، این وظیفه سنگین تر و تاثیر آن بیشتر است .

صحت ، درستی و تازگی اخبار از مهمترین عناصر خبر به شمار می روند و خبرنگاران ،این سربازان بی ادعای خط مقدم جهاد تبیین، با تلاش شبانه روزی و تکیه بر این اصول سعی در روشنگری و‌آگاهی بخشی دارند.

ایجاد روحیه و تولید انتشار اخبار امید آفرین از دستاوردهای صنایع، در اوج جنگ اقتصادی دشمن ، یک استراتژی مهم است که در فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری به دفعات و انحاء گوناگون بر آن تاکید شده است

انچه در تولید این اخبار در صنعت مهم است ایجاد یک ارتباط دوسویه بین سازمان و رسانه است و استراژیهای ارتباطی بین رسانه و سازمان را خبرنگاران پیش می برند.

این خبرنگاران هستند که به جامعه سمت و‌سو‌ میدهند‌ و‌ با پرسشگری و روایت رویدادها باعث پویایی جامعه می شوند.

ما در صنعت شاهد تلاش و کوشش جهادگونه هستیم و جهادگران جبهه تولید با لبیک به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و در جهت تحقق اهدف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شبانه روز و بی وقفه به این امر مشغول هستند .

دلگرمی جامعه به نتیجه بخش بودن مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمن است واین خبرنگاران هستند که لباس ((جهاد تبیین)) را به تن کرده و با انعکاس و روایت این تلاشها و نتایج حاصل از آن ، اخبار ((امید آفرین)) را به جامعه منتقل می کنند.

مجموعه فولاد هرمزگان در مقابل اقدامات این عزیزان سر تعظیم فرود آورده و همواره قدردان زحمت این عزیزان می باشد.

همراهان ما در رسانه های ملی و استانی اعم از رسانه های مکتوب، دیداری و شنیداری، فضای مجازی و ...با تولید محتوا در جهت تنویر افکار عمومی الحق و الانصاف در این شرایط سخت یار و یاور ما بوده اند و هستند

حضور این عزیزان است که ارائه دستاوردها و موفقیت ها را میسر و انعکاس مشکلات را جهت تسهیل تولید و پشتیبانی از جنگ اقتصادی میسر می گرداند.

هفدهم مرداد سالروز شهادت شهید صارمی، یکی از خبرنگاران خدوم میهن است که سمبل تعهد، وظیفه‌شناسی، دلسوزی و مطالبه بود و جان شریفش را در راه قداست قلم و رسالت پیامبری در طبق اخلاص نهاد.

این روز بزرگ را که با نام مقدس خبرنگار نامگذاری شده است به برادران و خواهران فرهیخته خبرنگار تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت و سربلندی در انجام وظایف خطیرشان را آرزومندم.

رضا صفریان

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان

ارسال نظر