لیست جفت ارزهایی که از صرافی کوین بیس حذف خواهند شد!

صرافی رمزارزی کوین بیس (Coinbase) در بیانیه جدید خود اعلام کرد که در ۱۶ اکتبر ۲۰۲۳، به منظور بهبود سلامت کلی بازار ارزهای دیجیتال و تثبیت نقدینگی، ۸۰ جفت معاملاتی غیر دلاری را از پلتفرم‌ خود حذف خواهد کرد.

شناسه خبر: 7985
لیست جفت ارزهایی که از صرافی کوین بیس حذف خواهند شد!

صرافی رمزارزی کوین بیس (Coinbase) در بیانیه جدید خود اعلام کرد که در ۱۶ اکتبر ۲۰۲۳، به منظور بهبود سلامت کلی بازار ارزهای دیجیتال و تثبیت نقدینگی، ۸۰ جفت معاملاتی غیر دلاری را از پلتفرم‌ خود حذف خواهد کرد.از جمله جفت‌ ارزهای معاملاتی که قرار است از لیست کوین بیس حذف شوند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

L-USDT، SUSHI-BTC، SUSHI-ETH، SUSHI-EUR، SUSHI-GBP، ZEN-BTC، ZEN-USDT، ZRX-BTC، ZRX-EUR.

با این حال، کاربران فعال در بخش معاملات حرفه‌ای (Coinbase Advanced Trade) در مناطق واجد شرایط همچنان می‌توانند این کوین‌ها را با استفاده از موجودی USDC خود معامله کنند.

علاوه بر این، کوین بیس قبلاً نیز معاملات ارزهایی مانند بارن بریج (BOND)، دریوا دائو (DDX)، ژوپیتر (JUP)، مولتی چین (MULTI)، اوکی (OOKI) و ویجر (VGX) را در ماه سپتامبر به حالت تعلیق درآورده بود.

شایان ذکر است که کوین‌بیس اخیراً ریپل (XRP) را مجدداً به پلتفرم خود اضافه کرد. این کار، پس از رأی صادره به نفع ریپل در نبرد حقوقی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار انجام شد. همین تصمیم منجر به افزایش ۷۰ درصدی قیمت ریپل در چند ساعت گردید.

خبرپو
ارسال نظر